-
bästa är faktiskt att hjälpa dom på traven så fixar dom det själva senZaphy skrev 2009-08-07 20:00:31 följande:hahahaha.. jag bara sitter här och skrattar.. skönt att höra att det finns fler än mig som har haft det där problemet när man ska hjälpa pojkarna att kissa stående! ;) haha..jag har prövat olika sätt varje gång känns det som, blir alltid flummigt och slutar i katastrof. Så fort jag har min man med så har jag bett honom att ta hand om stora killen när han behöver kissa.
men det kanske är det din man gör
-
ahh vilken tråkig väntan!!
Barnen är fortfarande uppe med mig fastän det är en timma sent pga att dom väntar på ett paket som deras farfar skickat fr usa. Mikael är o hämtar det i kiosken.. Spännande..
-
absolut!!Zaphy skrev 2009-08-07 20:03:12 följande:haha, ja det är säkert det han gör också. Jag har inte ens frågat honom hur han gör när han hjälper honom. Men det var ett bra tips! :) får testa detta också!Är det någon här som har lust att ses nån gång efter vi fått barnbidrag igen? ;) -
.... snart så... snaaaart

-
Jag vet inte..men det finns ju biljetter runt tusenlappen...
det är på söndag BM i Götet på Madonna, men ingen har biljetter än
-
aha du menade svara på Zaphy kanskeBetongMorsa skrev 2009-08-08 01:21:07 följande:Jag vill oxå ses...where?Hysterisk dag på jobbet, sprang mellan 8 bord samtidigt. Hade 10 allt som allt.Men det e kul me lite liv o rörelse
-
jag vet hur det är... är inte direkt upladdad ekonomiskt heller för tillfället men skulle jag komma över biljetter på nåt vis så går jag! Fanken också att Henke stack på semester han skulle ju släppa in.Sanda skrev 2009-08-08 07:29:34 följande:Frida; hade varit skoj som sagt men jobbar och jag måste köpa typ 20 böcker till skolan nu snart så jag får ta det lite coolt med pengarna jag ska ut på fredag oxå i gbg med min kompis från Schweiz, du är inte ute då eller? Annars tycker jag du ska det
Nu på fredag? Hmmm ska på barnkalas tidigt på lördagen så hoppar nog det men tack för inbjudan
Vore skitkul om vi kunde ta det en annan gång kanske i Sept?
-
Grym du är! Klart du får skryta om det!cirkuspuman skrev 2009-08-08 08:10:09 följande:Jag vill oxå ses Skönt när det händer nåt på jobbet förstår att det är jobbigt men tiden går ju så mycket fortare när man jobbar på lite!Frida: jag får sån jäkla lust att åka ner ikväll jag är rejält besviken på Maria just nu men jag får väl se det som att jag lärt mig en läxa tills näsa gång Vad fick barnen i paketet?Ni pratade om att stå upp och kissa...Noel står utomhus men sitter inomhus han får oftast hjälp ute för annars blir det blött på kläder osv Idag ska vi byta ytterdörr den gamla är såååååå ful och skev...Det var mycket dyrare än jag trodde typ 8000:- inkl lås men ytterdörr måste man ju ha Vi ska byta två lås till men får nog ta det nästa månad När G river ner den gamla dörren så åker jag och barnen till jobbet och tittar på Bolibompa studion De har inte varit på mitt jobb ännu så Noel tror att jag oxå jobbar på pappas jobb han är övertygad om att alla jobbar på samma ställe när de jobbar så det ska bli kul att visa honom att jag inte jobbar där I torsdags hade jag ju kompetensprov (för tjänstevapen) och jag måste få skryta lite för det gick så himla bra jag missade bara en enda serie på hela fm och provet på em gick galant, jag är så jäkla stolt för förra skjutprovet gick inte alls så här bra!
Måste också byta dörrar.. även inne.. och nej det är inte gratis!
Dom fick kläder
finns bilder i bilddagboken såklart
Ja jag vill också så himla gärna gå!!
Hoppas ni får en rolig dag på jobbet
-
Yes!!! Det blir Madonna i morgon!!

ang ytterdörrarna så har jag väl lite tur iom att mamma jobbar som ekonomichef på Beijer Byggmaterial o hennes man är chef.. så personalrabatt får vi ju iaf
Men visst är det svindyrt.. Men det värsta är att i denna föreningen så får vi inte välja dörr själva
, det måste vara likadana..och dom är både fula och viktigast av allt jäkligt osäkra! Ska ringa ordförnade i veckan o ta upp detta för jag ska då ha en riktig säkerhetsdörr. Vi har en liten fönsterruta på dörren och det är ju bara för tjuven att knacka hål o öppna i princip. Jobbar ju som ni vet på försäkringsbolag och de där dörrarna är inte ens godkända, vi har ju inget larm heller..
Men iaf det blir Madonna i mon!! SÅ himla kul! Mikaels första konsert
. Ja shit va kul det ska bli!
Annars har vi varit i Kåsjön (sjön vid oss) hela dagen. Badat, solat, myst. Sen kom vi hem..ätit middag, grillat kött, potatissallad, sallad mmmm. Nu bada barnen o sen läggdags.
-
Jag har också sett en hel del... pappa tog alltid med oss på konserter och sen bor vi ju nära Liseberg, Scandinavium o Ullevi. MJ's första konsert var jag för liten för,då gick pappa o min storasyster.
. Men andra spelningen här i Götet var jag o pappa på. Madonna har jag aldrig sett men Michael Jackson då..New Kids On The Block
, Stevie Wonder, Prodigy (fick även komma upp o dansa på scen ha ha) o så en rad svenska artister...minns inte heller alla men det är en hel del
Älskar att gå på konsert!
Tack jag hoppas också det ska bli bra ikväll
Måste lösa barnvakt först med... hoppas på att farmor kan komma o vara här med dom. Enklast så - det är ju typ 19-23.
-
Nu kom jag på, sist jag va på Ullevi så såg jag Bruce Springsteen
Inte alls nåt jag lyssnar på hemma men man är ju uppvuxen med honom vid sidan av lite sådär o det kändes som en konsert man inte skulle missa. Och det var riktigt bra.
Funderar på om vi ska åka till Fun City idag. Ni åkte aldrig eller Sandra? Så jag kan få göra nåt själv menar jag
Just det syskonvagnen har pajat. Ja den har varit på sista refrängen ett tag nu o igår la den ner totalt. Så jag måste köpa en ny vagn. Även om Nemo går mest så finns det tillfällen då de båda behöver sitta, vid långa promenader och om man är iväg sent osv. Nån som vet en smidig syskonvagn som tål skogspromenader?
-
yes farmor kommer

-
tack!! mmm krusbär som är så gott! O härligt med bad..timmerbacka skrev 2009-08-09 14:01:36 följande:Igår lördag så va det fullt ös på oss..vi rensade källaren! Bokhyllor som jag köpte när jag flyttade hemifrån 1990 fick åka iväg nu... + alla barngrejjer som babysitter,bilstol,trasig gunghäst i trä.... + massa annat skit.Efter det arbetet som ändå tog3-4 timmar med lastning,slänga o lämna kärra så åkte vi o hämtade lillsyrran..sen upp till mormor o morfar i mölndal. Kent klippte häcken, jag o Linus plockade röda krusbär ..jisses va mkt bär!!!!! Som avslutning på dagens slit slängde vi oss i sjön. De bor precis intill Stensjön i Mölndal....så himla fint..Va väl hemma vid 19 ungefär...Idag är det lugn dag...varit ute på gården o lekt lite...frida:Hoppas ni får en underbar kväll !!!
Det blev inget FunCity idag det blev Ikea, lika kul det
hihi
Nu ska jag laga lite middag innan farmor kommer. -
Bilder finns uppladdae på BDB
(therojasfamily, lösenord: popcorn)
Fick ett par bra filmsnuttar med men inte laddat upp nån än men det kommer
Konserten var grym! Helt fantastisk.
Vaknade upp med halsont i morse. Helt svullen. Utomjording hade Adrian kallat mig ;)
Så idag blir vi hemma allihop o det känns faktiskt riktigt mysigt trots min eventuella halsfluss. Måste till VC kl 8 bara o hoppas jag inte smittar barnen.
-
-
Grattis Antonio