cirkuspuman skrev 2009-06-28 08:13:32 följande:
Åh vad less jag blir! Jag skrev ett långt inlägg som försvann då sidan inte gick att ladda Frida: Välkommen hem! Hoppas att ni haft det toppen Boo: Jag kom inte heller in igår UU: Lycka till!
Timmer: Heja Linus Sandra: Förstår att valet är svårt...hur känner du inför skolan? jag är en person som ogillar att ha saker hängande i luften så jag hade nog pluggat klart men alla är ju inte som jag BM: Hur har du det?Här har det inte hänt så mycket...vi har mest röjt i trädgården på fm och packat upp kartonger på em samt målat/spacklat och slipat på kvällarna/nätterna!Sjukt vad lite sömn vi fått de senaste veckorna men på något underligt vis så funkar man ändå Igår åkte G och plockade ur det sista ur huset medans jag och barnen åkte och vaccinerade oss mot TBE, vi fick stå i kö i 40 min mitt i gassande sol så alla barn en och jag brände axlarna Nej nu kom G upp....vi ska äta frulle och sedan ska vi sätta upp studsmattan och gräva ur gräsmattan och lägga grus för poolen
Hade så klart ett bakslag idag...när vi kom hem VÄGRADE han va utan blöjan...Blev smått hysterisk när jag försökte föreslå det...fattar inte varför...så jag lät han ha blöjan på.
Underbara ungar skrev 2009-06-28 19:58:33 följande:
">
" target="_blank">
Jag bara måste Någon som kommer ihåg???????
Nope..minns inte...
--------
Idag har vi alltså varit o badat...9 satt vi i bilen...Kent släppte av mig o Linus vid badplatsen...10 kom han tillbaka med Mijo's nya dagis kompis (ska börja i aug på samma avd) och hennes mamma.
Vid 14 åkte vi hem...4 timmar sol,bad,äta,dricka saft...ligga o sola? inte en chans när man har smått...men med bikini på så fick jag nog lite
mer färg idag.. så snart ser jag ut som en röd kräfta *haha* (jooo jag smörjer in mig....lite)