Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Smultronbullen skrev 2009-06-08 22:19:48 följande:
    Almost black storlek 2. Ja, jag skcikar nog tillbaka de, det känns lite jobbigt bara att ligga ute med så mycket pengar medans den går genom posten :)
    Den finns här i Umeå, om du vill få den skickad till dig. Fanns iallafall förra veckan på Dixi, kan kika imorgon om den finns kvar om du vill.
  • Pokergirl

Siabellon: Så skönt att den var äkta! Schysst av OM att skicka med en liten gåva, tvålen är ju så fin! Dock är det intressant att det är emot deras policy att företag säljer på ex Tradera. Det innebär ju att det som är nytt många gånger kan vara kopior.

• Pokergirl
    Smultronbullen skrev 2009-06-09 10:49:19 följande:
    Jätteschysst verkligen men hon vägrar ta tillbaka den utan jag måste gå till en sömmerska, enligt henne det enda alternativet. Otroligt tråkig och otrevlig ton, extremt kortstaviga mail. Jag tänker inte handla där mer.Jag kan alltså inte köpa någon ny så länge jag har den gamla. Så himla irriterande! Hon kunde erbjudit en annan färg eller en rabatt eller vad som helst för att visa lite service. Hon avslutade sitt sista mail med "Vill du inte ha koftan eller??????". Kul inställning.
    Ring huvudkontoret och berätta vilket bemötande du fått. Och, nej, du vill inte ha en trasig kofta - inte för 2000 kr! Otroligt kasst, där kommer jag inte att handla!
  • Pokergirl

Siabellon: Kul med Bambis tjänst, men jag tror det kommer bli väldigt mkt administration. Jag var aktiv på ett annat forum tidigare och där var det endast tillåtet med byten, ingen försäljning. Det var ganska bra, då var det ingen som försökte blåsa den andra utan alla blev nöjda och glada.

Bina: Så nu kanske du kan avslöja säljaren?

• Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-10 15:19:54 följande:
    mm man får kanske ringa dem om man skall få lagerstatus och reapris? *sitter på händerna och skall inte lägga någon mer order på flera måååånader*
    Och rapportera till oss övriga, tack!
  • Pokergirl

Jag har också shoppingstopp men är det rea så måste man ju göra undantag, då tjänar man ju pengar (något maken inte riktigt förstår när jag försöker förklara).

• Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:14:28 följande:
    Hähupp!Da bitch is back from Haven (not from heaven )Vet inte hur det här gick till men det ramlade ner en till grej i påsen.....Ska äta så kommer snart rapport... (för det finns snygga reagrejer kvar)
    Skippa middagen, vi väntar otåligt!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna