Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Estiliodesign kommer då jag in på. Minzo likaså.  Däremot gallerielverket kan jag int ta mig in på.  Gucce/need2have la väl ner i våras om jag inte missminner mig.

• Pokergirl
    Bambiblogg skrev 2009-06-12 14:13:06 följande:
    Jag mailade country dreams förut och frågade om när de skulle få in höstkollektionen och fick svar:Hej Jenny,Höstkollektionen beräknas komma i mitten av juli redan. Vi kommer att ta in mycket från höstkollektionen och kommer vara störst på Odd Molly till hösten.Mvh, AnnaIntressant! Eller hur?
    Då får vi bara hoppas på att dom jobbar lite på sin service!
  • Pokergirl

Härligt Bina! Då kommer nog klänningen på måndag.

Då det gäller försäkringsbolag så bedömer dom saker och ting väldigt olika. Vi hade inbrott där de stal merparten av min romsamling, ett tjugotal romflaskor. Vi fick, hör och häpna, ut en ganska stor del av beloppet på försäkringen. Däremot sa han att just större samlingar bör man ha specialförsäkrade, fotade och värderade/besiktade då det annars kan innebära att man inte får ut så stor del av värdet.

• Pokergirl

Bina: Jo, tyvärr var min Rom väldigt svår att ersätta då den samlats på resor världen över, men det kändes ändå skönt med en liten kompensation.

Jag har kikat in shoparnas utbud och jag måste tyvärr säga att det jag skulle kunna tänka mig på rea verkar vara slut. Storlek 3 verkar tyvärr gå åt innan det hinner bli rea.

• Pokergirl

Bina: Åh, det är riktigt synd om oss! Jag tror jag måste gå igenom alla shoppar igen, NÅGOT måste väl finnas kvar till oss?!

• Pokergirl

Hur gör Sid and sally med sina storlekar? Large, är det 3 eller 4? Dom har XS/S/M/L och jag vill ha en 3:a.

• Pokergirl
    gambia90 skrev 2009-06-13 08:17:16 följande:
    de är stooora i storleken
    Okej, då blev det ju lite svårare. Jag är stor över bysten så jag tänkte en 3:a, men jag vill ju inte ha ngn säck på mig.
  • Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-13 12:14:11 följande:
    är det cupcake ni pratar om? de är stora som 17 i strl! jag har gått ner en strl både i lång- o kortärmat. trosorna skulle jag också lätt kunna ha 1 i men det var lite svårt att byta dem...
    Måste nog åka förbi stan och testa innan jag beställer. Har för mig den fanns i andra färger där, men det var den lila från Sid and Sally jag var på jakt efter.
  • Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-06-13 13:45:21 följande:
    Själv var jag ståndaktig och köpte inga kläder. .......eller...? En scarf är ju faktiskt en accessoar. Det blev en sån här 
    Åh, den som är så jäkla fin! Satt och kikade runt på det som finns kvar i olika shoppar och kom fram till att det nog var en scarf jag suktade efter mest av allt.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna