Odd Molly tråd för oss inbitna
Estiliodesign kommer då jag in på. Minzo likaså. Däremot gallerielverket kan jag int ta mig in på. Gucce/need2have la väl ner i våras om jag inte missminner mig.
Estiliodesign kommer då jag in på. Minzo likaså. Däremot gallerielverket kan jag int ta mig in på. Gucce/need2have la väl ner i våras om jag inte missminner mig.
Härligt Bina! Då kommer nog klänningen på måndag.
Då det gäller försäkringsbolag så bedömer dom saker och ting väldigt olika. Vi hade inbrott där de stal merparten av min romsamling, ett tjugotal romflaskor. Vi fick, hör och häpna, ut en ganska stor del av beloppet på försäkringen. Däremot sa han att just större samlingar bör man ha specialförsäkrade, fotade och värderade/besiktade då det annars kan innebära att man inte får ut så stor del av värdet.
Bina: Jo, tyvärr var min Rom väldigt svår att ersätta då den samlats på resor världen över, men det kändes ändå skönt med en liten kompensation.
Jag har kikat in shoparnas utbud och jag måste tyvärr säga att det jag skulle kunna tänka mig på rea verkar vara slut. Storlek 3 verkar tyvärr gå åt innan det hinner bli rea.
Bina: Åh, det är riktigt synd om oss! Jag tror jag måste gå igenom alla shoppar igen, NÅGOT måste väl finnas kvar till oss?!
Hur gör Sid and sally med sina storlekar? Large, är det 3 eller 4? Dom har XS/S/M/L och jag vill ha en 3:a.