Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!

• Mamma2001

Mina senaste inköp av Odd Molly är "Summer of 2007 tunic Chalk" och "Spoiler wrap chalk"

• Mamma2001

Sitter precis och funderar på om man ska klicka hem en OddMolly jacka.. velar fram och tillbaka.....

• Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-05-28 00:06:24 följande:
    Hmm...ikväll stod jag i kassan i mataffären och framför mig stod en tjej med den på sig, jag reagerade på att den såg så risig ut.Den såg liksom billig ut i tyget, och broderierna där bak på ryggen hade typ släppt, det stack ut trådar här och var.Nu vet jag ju inte om hon misshandlat sin jacka eller om kvaliteten är dålig ( eller om hon köpt en kopia på Tradera ) men ändå...Dessutom, döttrarna har liknande jackor från Shampoodle, i samma material, och de blir fläckiga av vatten, alltså duggar det på den så blir det regnfläckar som inte går bort förrän man tvättar jackan.Men den är fin!
    Ja, min minsta kille har den där jackan från Shampoodle du pratar om.... Hmm, ja det har jag inte tänkt på. Men jag har velat hela dagen fram och tillbaka... Den är ju något svårmatchad, och undra hur skitig den eventuellt blir? Kanske får bli en jeansjacka från OM istället?
  • Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-05-28 00:17:41 följande:
    Ja det tycker jag, det är mer klassiskt dessutom.Eller en Grandmas Coat , jag älskar min och vill ha fler färger
    Hmm,jag får ta och suga på den karamellen en stund! Kanske får bli en jeansjacka då i alla fall, är ändå på jakt efter en ny jeansjacka så, och OM`s är ju såå fin med! Ja Grandmas Coat är superfina, däremot tycker jag dom är något "tunga" ..så det får luta på jeansjackan.... eller kanske en "Shanghai varsity" också? :) Shit vad svårt! Den är ju så sööööt....
  • Mamma2001
    Innerjoin skrev 2009-05-28 15:46:38 följande:
    Ja kul för dem som drar strl 0, för det är (nästan) bara de strl kvar överallt (redan innan % avdragen kom...)
    å jag som köper strl 0 eller 1 på Odd Molly tycker det mest är större storlekar kvar när jag ska ha nått ?!
  • Mamma2001
    mimmi006 skrev 2009-05-28 21:55:20 följande:
    Hej! Är det nån som vet hur velourhoodien och byxorna är i storleken? Vill inte att de ska vara för tighta, skulle känna mig som Agneta Fältskog (men tjock) i ett par för tighta...
    Jag har velouren i puderrosa, och använder min normala OM storlek. Köp de, dom är helt underbara!!! Min hemma-mys dress
  • Mamma2001

klickade hem den där jackan jag pratade om ... från StayHard. Snacka om snabb leverans! Beställde igår och idag var den här! Superfin IRL... Jag som inte trodde jag skulle få den förrän till veckan (måste varit ett tecken med att jag köpte hårspray med Odd Molly tryck på utsidan idag på KICKS)

Såg dessutom en tjej i den jackan idag i butiken jag jobbar... Och då blev jag ännu mer sugen på jackan. Ångrar inte alls att jag klickade hem den!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna