Odd Molly tråd för oss inbitna
Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!
Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!
Mina senaste inköp av Odd Molly är "Summer of 2007 tunic Chalk" och "Spoiler wrap chalk"
Sitter precis och funderar på om man ska klicka hem en OddMolly jacka.. velar fram och tillbaka.....
Kajsan:
Funderar på "Shanghai varsity" i grått....
klickade hem den där jackan jag pratade om ... från StayHard. Snacka om snabb leverans! Beställde igår och idag var den här! Superfin IRL... Jag som inte trodde jag skulle få den förrän till veckan (måste varit ett tecken med att jag köpte hårspray med Odd Molly tryck på utsidan idag på KICKS)
Såg dessutom en tjej i den jackan idag i butiken jag jobbar... Och då blev jag ännu mer sugen på jackan. Ångrar inte alls att jag klickade hem den!