-
HAHA ingen dum ide egentligen när man tänker efter. Odd & Molly... fnitter!Audrey Will skrev 2009-07-12 21:40:18 följande:ASG! Tänk en av varje. Odd & Molly! *plötsligt bebissugen*
-
Och här är en som har både gårdagens och dagens molly-outfits kvar i kameran... Vet inte vem av alla jäkla kablar som hör till vilken kamera...! Jag får fråga maken imorgon helt enkelt och lägga upp det lite i efterhand
Jag sitter här och gör en liten packningslista för 4 dagar borta -skratt! Och sedan sitter jag verkligen och håller mig för att inte klicka hem något nu "bara för att". Utan ska snällt försöka invänta och se vad sthlms skärgård har för OM utbud. -
Jasså? Och jag som tänkte nöja mig med butiken där vi ska bo... Salta Stänk som ligger i Vaxholm. Så mysig liten butik!Puffig Pingla skrev 2009-07-12 23:44:55 följande:Då måste ni åka till Sandhamn. Stort OM-utbud nere i hamnen!!!
-
såg den i din blogg, jättesöt!Stargirl skrev 2009-07-13 12:15:44 följande:Superpleated blouse hette blusen visst. I färgen powder. Bild finns i Bloggen. Har nog aldrig sett den förr....tror jag.
-
Har smått börjat förbereda vilka Mollysar som ska få följa med mig på onsdag....Ni ser dom här: vartradhus.blogspot.com
-
Visst var det någon som sa nån gång att OM kommer med solglasögon nästa vår/sommar? eller har jag drömt?...
-
NÄR ska man sluta sitta och titta på Odd Mollys hemsida och längta efter något nytt? Fyyy vilket beroende!
-
Vad mycket fint ni shoppar! Jag kan knappt hålla mig tills imorgon då vi kommer till Stockholm! Jag håller tummarna på att Salta Stänk har en massa fint i butiken nu både gammalt och nytt! Någon som varit i den butiken i Vaxholm den senaste tiden kanske?
-
Kanske får bli en sväng på fredag dåStargirl skrev 2009-07-14 16:23:40 följande:Kolla även i Åkersberga centrum....där finns det en del rea plagg och nytt inkommet. Eftersom ni kommer att ha vägarna förbi *s*.
!?
-
Ja absolut! "Lovar" att påminna dig.. Försöker göra så till mig själv ibland med... Men då får man tankarna på annat!Stargirl skrev 2009-07-14 16:41:15 följande:Ja men vi kan ju gå tillsammans. Påminn mig bara om att inte handla ngt *s*