Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-19 20:23:46 följande:
    Dr Denim har jag hört talas om. De är inte så himla dyra heller va?

Har de någon rea? Kanske dags för en Vaxholmstur snart
    Näe Dr Denim ligger runt 5-700:- Så inte dyrt alls för jeans...
    Ja det fanns lite rea i Vaxholm på ett ställ, inte bara Odd Molly... Och dom Molly som fanns på rea var 3 olika plagg tror jag...
  • Mamma2001
    karrokj skrev 2009-07-19 20:59:13 följande:
    Dett svar har jag fått från CD:"Hej Vi har inte beställt pre-fall dsv det som finns i butikerna nu.Däremot kommer vi att få in jättemycket odd molly kläder i augusti och september.Vi kommer nog ha störst sortiment på nätet. "
    som "min" butik här i stan då.. Dom hade inte heller beställt pre-fall kläderna och vart jätteförvånad när jag kom in och frågade efter dom
  • Mamma2001
    Duntoffla skrev 2009-07-19 21:03:58 följande:
    Ok. Minns du någon av dem?
    Ja... 2 av dem i alla fall
    -Hit and run dress (dock bara den med rosa kvar)
    -Livelot blouse, små storlekar tror jag det bara var
    - den tredje minns jag inte..Ingen "kändare" blus tror jag...
  • Mamma2001

Idag inviger jag min "smock tunic jacket" i färgen chalk - love it! Var en annan som provade samma blus när jag köpte min, tog en storlek 0 ,men då sa hon att den var liten.... Men jag chansade på nollan i alla fall, tur det för jag upplever den rätt stor!?

• Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 12:47:50 följande:
    Antingen spoiler (funkar i nästan alla färger till powder).Eller pointelle eller cupcake. Alla funkar med 9th sweater.Här är en ny färsk combo mollydolly-ina.blogspot.com/
    verkligen superfint...!

Smart ide faktiskt att ha en separat blogg för Odd Molly... Blir inte så rörigt då heller.
  • Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 13:07:11 följande:
    Bara så alla har koll - det där är inte jag. Det där är Ina som har Franssohnska gården som startat mollyblogg. Jag kommer fortsätta köra mitt vanliga röriga race.
    oj, citerade bara på fel
  • Mamma2001

Sitter och kikar på höstnyheter på Fitts and company`s hemsida. Åhhh!
    En av mina favoriter är "Jacquard Long Socks" Någon av er som provat dom? Köpte mina första förra hösten och jag fullkomligt älskar dom!

• Mamma2001

Vilka utländska butiker har ni handlat Odd Molly från? Har frakterna varit rimliga och hur har ni betalat?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna