Inlägg från: Milliemolly |Visa alla inlägg
  • Milliemolly

Odd Molly tråd för oss inbitna

Åh har precis beställt en almost black Livealot.................chansade på en strl 1.

är de små eller stora i strl?

www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD862A

Någon som har den och vet?

• Milliemolly

Menar ni att det finns kopior????????

Jag har nämligne en knytkofta köpt från usa (ebay) som jag är fundersam på?

Är kopiorna väldigt snarlika? Lappen är inte samma nämligen som i mina andra knytkoftor...Hrm................

Kan inte någon starna en bildtråd? Hade varit så skoj. Jag är STOR OM älskare och hittade den här tråden idag

• Milliemolly

Lovely knit.........

Shit, då är min vinröda med lila knytband troligtvis en kopia för 1500 Skr. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

• Milliemolly

Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort

Vad har ni under?

annars var strl 1 bra.

• Milliemolly
    Bambiblogg skrev 2009-06-11 18:38:24 följande:
    Jag brukar ha spoiler linne under.
    vilket är spoilerlinnet?

är det det korta "nattlinnet" ?
  • Milliemolly
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:03:42 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bom... eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
    Jag säger bara grillkväll, båttur i skärgården, regnigt allsång på skansen - den passar utmärkt p sommaren också
  • Milliemolly

La ut lite mollysar på Tradera som inte blivit använda.........................bättre att investera i nya

Jag är så nöjd med min Lovely Knit i bomull! och min chockrosa tenfold ull.

Mitt första Odd Molly var en vit blus med rosen på ärmen och knytband. Jag blev Mollyfräslt den säsongen Rosen var tag.

Det har blivit en hel del sedan dess Huga, vill inte tänka på summan och absolut inte berätta den för min man. Menhan är glad att jag har ett favvomärke då det är lätt att köpa presenter till mig Har nog fått 10 plagg minst på våra 4 år

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna