Odd Molly tråd för oss inbitna
Åh har precis beställt en almost black Livealot.................chansade på en strl 1.
är de små eller stora i strl?
www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD862A
Någon som har den och vet?
Åh har precis beställt en almost black Livealot.................chansade på en strl 1.
är de små eller stora i strl?
www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD862A
Någon som har den och vet?
Menar ni att det finns kopior????????
Jag har nämligne en knytkofta köpt från usa (ebay) som jag är fundersam på?
Är kopiorna väldigt snarlika? Lappen är inte samma nämligen som i mina andra knytkoftor...Hrm................
Kan inte någon starna en bildtråd? Hade varit så skoj. Jag är STOR OM älskare och hittade den här tråden idag
Lovely knit.........
Shit, då är min vinröda med lila knytband troligtvis en kopia för 1500 Skr. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
www.familjeliv.se/Hem/milliemolly/galleri.php
Fasen, kolla min 3 lovely knit koftor. den vinröda har en minilapp under strlekslappen med Made in china..................
Men attans vilken BRA kopia. DÅ ska jag inte köpa från usa mer.............
Nu läste jag att de även kan vara äkta :_)
Men hur ska man veta det? *FÖRVIRRAD*
Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort
Vad har ni under?
annars var strl 1 bra.
La ut lite mollysar på Tradera som inte blivit använda.........................bättre att investera i nya
Jag är så nöjd med min Lovely Knit i bomull! och min chockrosa tenfold ull.
Mitt första Odd Molly var en vit blus med rosen på ärmen och knytband. Jag blev Mollyfräslt den säsongen Rosen var tag.
Det har blivit en hel del sedan dess Huga, vill inte tänka på summan och absolut inte berätta den för min man. Menhan är glad att jag har ett favvomärke då det är lätt att köpa presenter till mig
Har nog fått 10 plagg minst på våra 4 år