Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej!

Ååå.. ni anar inte vad ni gör med min plånbok! Man blir ju så sugen när man läser om alla underbara OM-plagg som har växt drastiskt under senare tid.. :)

Köpte precis en svart livalot men nu funderar jag på vad man ska ha under, den verkar ju ganska kort? Brukar ni köra en Spoiler dress eller någon annan form av top?

/*fattig följare av den här tråden*

• malinoski
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:58:52 följande:
    Glossy: Dang vad jag kelade med Livealoten Bina: Den satt som en smäck Den som frågade om vad man kan ha under en Livealot - Spoilerdress är jättefin under. Alt Private dress. Om man inte känner att plånboken räcker till så har både Åhlens och H&M jättefina likadana just nu.
    Tack för tipsen om vad jag kan ha under min nya Livealot!
    Vilket märke på Åhlens är det som har liknande OM-plaggen du nämner? Tänkte försöka ta mig till Å City efter jobbet och shoppa.. :)
  • malinoski
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:48:07 följande:
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig* Jag har den!!! Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?) Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
    Lyckost! *Bugar av respekt* :)
    Vilken otroligt fin kappa... Sitter här och funderar på om jag ska våga börja buda eller ej.. Har svårt att uppskatta vad priset borde landa på, får man fråga vad kappan/pälsen kostade när du köpte den?

Har helt plötsligt börjat längta till vintern..
  • malinoski
    Bina skrev 2009-06-12 11:14:55 följande:
    Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek* Rusar mot student! Kramkram
    Ååå vad fantistiskt fin du var i klänningen!
    En riktig dröm...

Måste även kommentera den helt underbara kappan/jackan (H Christensen) med bodyr du hade på bild strax där under. Tillhör den höstens kollektion?

Kanske kan bli en konkurrent till pälsen på Tradera som jag låg sömnlös över inatt..
  • malinoski

Ett tips till alla OM-fanatiker:
    Tror att Åhlens började sin rea idag!
    Var där och suktade lite igår och då höll de som bäst på att märka upp kläderna.

Tänker själv hålla mig därifrån för nu kan jag inte shoppa mer, har blivit helt fanatisk i mitt shoppande av OM (- och det är alltihop ert fel.. :))

Kanske är värt att springa dig och kolla i alla fall för er som har vägarna förbi efter jobbet (eller afterworken)?

• malinoski
    Siabellon skrev 2009-06-12 17:43:13 följande:
    Gud vad jag halkar efter i tråden! Kul med kort men jag har för det första inte plus o sen räkande jag lite snabbt ihop hur många plagg det rör sig om o det är över 50 st.......Men jag o maken pratade faktiskt igår om att fota alla OMplaggen i försäkrningssyfte. Vad tror ni om ajabajakids då? tror ni att paketet kommit bort elelr att det bara är lite sent? Den gröna tenfolden som "vem-det-nu-var" som startade bildbloggen (är stressad som tusan, därför kommer jag inte ihåg) vill jag ha!!!!!
    Om du är på jakt efter den gröna Tenfolden så tror jag att jag såg en sån på rea nyligen på marengs.com!
  • malinoski

Är det någon som vet hur Basic Cotton Cardigan är i storlek?

• malinoski
    freemind skrev 2009-06-14 18:15:51 följande:
    Något stor i storleken tycker jag att den är.
    Ååå.. kan inte bestämma mig om min plånbok ska tillåta en basic cardigan eller ej.. Jobbigt med all denna beslutsångest!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna