Odd Molly tråd för oss inbitna
Sök på senast upplagda så ser du den nog.
(inte min annons)
Sitter och surfar runt på Tradera (för ovanlighetens skull.. :))
Tänkte försöka hitta ett pointelle linne - och det gjorde jag, i den här söta kombinationen:
www.tradera.com/ODD-MOLLY-Paket-klanning-pointelle-linne-och-kofta-stl-1-auktion_96178529
Känner dock inte igen klänningen i paketet. Någon som vet vilken den är?
Såg verkligen fint ut ihop.
(självklart inte min annons - men kanske mina kläder snart.. :) )
Fortsätter med lite Tradera snack..
Någon som har sett den här tidigare:
www.tradera.com/Ovanlig-Odd-Molly-kofta-cardigan-coat-jacka-auktion_95893586
Aldrig sett förut.. måste vara en riktigt gammal kollektion?
Föregångare till Grandmas kanske?
Ingen som har provat klänningen från OM-paketet med pointelle linnet jag frågade om tidigare i em?
Är fortfarande kvar på Tradera.
Funderar på att klicka hem en lila Tenfold knit från en webbshop i USA, har inte sett den häromkring innan.
Men har nu hittat den på Tradera från en säljare som har exakt samma bilder som från webshopen i USA (säljaren i US berättade att hon fotade i sin butik igår).
Samtidigt har säljaren på Tradera alltid 10 dagars leveranstid.
Tycker ofta att jag känner igen hennes objekt från ebay.
Har då trott att hon säljer på båda ställena, men börjar nu tro att hon faktiskt inte har några produkter utan köper hem dem när hon har fått tillräckligt högt bud på Tradera.
Känns skumt, fast egentligen är det kanske inte fel utan kreativt?
Vad säger ni?
Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:04:07 följande:
Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:45:47 följande:
Ah.. har precis varit inne och fluktat på nyheterna på Odd Molly butiken! Snacka om ha-begär!
Slog dock helt otippat till på en röd berry dress!
Har aldrig provat den på förut, men den är ju helt underbar!
Nu får jag dock ångest som köper en så dyr klänning i slutet av säsongen (och när höst-godingarna precis har kommit..).
Vad tror ni? Kan man ha den även i vinter med tanke på att den ändå är röd? Får man tillbaka pengarna om man ångrar sig och försöker sälja den nästa år tror ni??
Åååå.. ångest....
Lillla My skrev 2009-08-12 16:41:52 följande:
Jag har lyckats få en ny hang-up från sommarkollektionen (ja, vissa vaknar sent..). Det är en robe i färgen blush. Vet att färgen har diskuterats här tidigare, men jag tycker den är riktigt fin!
Min fråga till er som har en robe är bara, när använder ni den?
Är ni nöjda?
Vet inte om jag kommer att använda den utanför stranden, men den är ju SÅ fin!!
Hjälp?
Och så är man då en nydoftande ägare av en robe - och Berry dress samma dag! Himmel, hur ska jag kunna smussla undan de här påsarna...
Himmel så gott roben luktar!!
:)
Sara Mia skrev 2009-08-12 19:11:35 följande:
Någon som varit inne i OM butiken idag?
Såg ni om de hade hunnit hänga fram Check me tunic än?
Igår när jag var där hade de bara hängt upp blusen än.
Hur har det gått för er andra som skulle ringa OM butiken om godingar idag? Hit and Run och Berry Dress?