Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly tråd för oss inbitna

tack för er input! ett utropspris som ligger lite mittemellan önskat pris och "oseriöst" då kanske?

nu behöver det rensas.. :S

• malinoski

Är det någon som vet om Missing Dress är lika rymlig i storlek som Blue Eyed Tunic?

• malinoski
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-24 14:59:18 följande:
    Någon som vet vad Boutige Tam Tam är? Är det en webshop? Såg dtta på mollyflickan.blogspot.com/men har en bit till Hbg....
    Om du finns i Sthlm så säljs den på Åhlens city på rea också. (om du nu menar den gröna sjalen)

Har den själv och den är helt underbar!
  • malinoski
    Bina skrev 2009-06-24 18:35:38 följande:
    Jag sökte den på min blogg och fick napp den vägen.
    Ååå.. crochet lovely knit är verkligen en dröm!
    Är det någon som har sett dem på rea?
    Har sett den på rea i en utländsk webbutik men då tillkommer ju frakten också, så hittar den hellre i sv.
    Eller är det kanske någon som är sugen på att samfrakta?
  • malinoski

God morgon!
    Är det någon som har sett en Milli Zip Cardigan på rea??

• malinoski
    villemina skrev 2009-06-25 10:38:42 följande:
    Iiiih! Nu har jag lagt undan en jeanskjol i storlek 3!!!! Enligt expediten är måttet från sida till sida i linningen 43 cm och det vore helt perfekt. Skulle ju inte handla mer men jeanskjolen är ju så snygg!!! Nersatt från 1500:- till 999:-. Ska jag slå till??????
    Självklart ska du slå till!
    Det är en superinvestering! jag har kjolen själv och använder den mest varje dag - den passar till allt och är superfin! :)
  • malinoski
    villemina skrev 2009-06-25 10:51:31 följande:
    Tycker du det? Sitter här o har värsta ångesten (nåja - lite överdrivet, kanske)... Vet inte hur jag ska göra... Behöver en jeanskjol, liksom. Hade en Esprit jeanskjol, men den har blivit för stor. Har försökt hitta en liknande kjol (lite billigare, alltså!) men det finns ju för tusan inte!! OM-kjolen är snyggast. Har lite grejer ute på Tradera nu (bland annat Esprit-kjolen) och jag kan ju köpa den för de pengarna.
    Om jag får lite ångest över vissa inköp brukar jag resonera så här att man faktiskt får tillbaka det mesta på Odd Molly plagg om man ångrar sig och säljer det vidare på tex Tradera. Då känns beslutet inte lika stort.. :)

Go for it!
  • malinoski
    NovaAlexandra skrev 2009-06-25 19:32:21 följande:
    till mig skickade hon fel vara.
    Ja, suckar medhållande med er om Country Dreams. Gjorde en beställning hos dem för någon vecka sedan. När det sedan inte passade sa hon bara att det inte var öppet köp eller returrätt. Tyvärr fann jag mig i det och nu är det väl för sent antar jag.

Kommer inte handla därifrån i första taget (det skulle nog krävas en riktig DUNDERREA..)
  • malinoski
    Bina skrev 2009-06-27 21:24:26 följande:
    #845 Artology silk short dress - söt som attan men funkar inte på mig då volangerna skulle förstora mina boobisar max.
    Vad lustigt! Jag satte just och suktade efter en sån klänning på Tradera:
    www.tradera.com/-ODD-MOLLY-Klanning-Artology-Silk-s-2-NY-Otroligt-fin--auktion_94718884
    OTROLIGT FIN!

Lite osäker på om storleken är rätt för mig bara.
    Är egentligen en 1:a men underklänningarna i silke brukar väl vara små. Någon som känner till hur klänningarna är?
  • malinoski

Hallå alla ni som har koll på det mesta!

Är det någon som har provat en Puppa Silk Wrap #622 någon gång?
    Hur är den i storlek?

Har ni sett vad den ligger på i pris nu på rean (om ni har sett den, jag har inte det än..)

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna