Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

Har precis blivit Odd Molly biten och suktar nu inför mitt första inköp. Hittade mest på country-dreams i min storlek. Vet ni om de brukar ha någon rea?

• pumbalumba

Har nu köpt mitt första plagg Makeout dress rose, längtar till att den trillar ner i lådan.

• pumbalumba

Har redan hittat en hel del till som jag vill ha. Men ska vänta lite på höstens kollektion och sen fick jag nys om att den Lilla butiken på hemmaplan snart rear lite. Har inte ens haft en aning om att de säljer.

• pumbalumba
    villemina skrev 2009-06-20 15:54:04 följande:
    Nu e du fast!! Jag köpte mitt första OM-plagg för 1½ månad sedan ungefär, och nu har det blivit 7 till... FARLIGT!
    Men jösses vad du måste ha shoppat
  • pumbalumba

Att man ska ha så långt till stor stan, skulle vilja kika in på alla reor nu när jag blivit så nyfiken på dessa kläder, vill se all in rl.

• pumbalumba

Jaha, blir man allt sugen på att åka till Stockholm, synd att det tar sin lilla stund. Lyllos ni som bara kan slinka in där Har varit runt och gluttat i alla web butiker och sett hur mycket fint som helst. Jag hoppas att jag får paket på posten snart.

• pumbalumba

Bina, fantastisk blogg du har. Gör ju helt klart att man blir mer begeistrad.

Idag så åkte jag in till stan med äldste sonen för att köpa skor till honom, poppade in på en klädaffär och hoppsan de sålde visst OM, hade inte en aning om det, kom ut med en tunika. Så från noll plagg till 2 på några dagar Är bara att inse, jag är nog fast.

Till Mathilde butiken i Stockholm. Någon skrev att de skickar, funkar det att ringa dit? ja som ni ser så är jag redan sugen på mer Borde förbjuda mig själv att läsa denna tråd.

• pumbalumba

Förresten finns det någon översikt där man kan se kläderna med namn, så man vet vilka plagg ni pratar om?

• pumbalumba
    pumbalumba skrev 2009-06-23 23:58:39 följande:
    Förresten finns det någon översikt där man kan se kläderna med namn, så man vet vilka plagg ni pratar om?
    Hittade Odd Mollys hemsida, där kan jag ju se denna säsongs kollektion. Herre jösses så mycket fint.
  • pumbalumba

Om jag sett rätt så finns en kofta som heter Lovelier knit, typ virkad, kofta som var helt bedårande söt. Fanns den också på Mathilde?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna