Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

Har försökt ringa Mathilde men inte kommit fram.

Har dock fått min make out dress Så lycklig, den är super fin

• pumbalumba

Den där butiken Idyll, vart hittar man den? Nu när jag blivit biten så vill jag bara ha mer..........

• pumbalumba
    malinoski skrev 2009-07-02 12:42:33 följande:
    Har för mig att jag har läst att någon av er efterlyser en CROCHET LOVELY KNIT i strl 4?? Har sett en på rea!! Meddela om du vill ha mer info :)
    Jag vill ha en sådan. Vart?
  • pumbalumba

På tal om bilder på Tradera. Ett tips är att lägga in ett vattenpass på bilden så är det inte så käckt att sno det. På Tradera, gärna med ens alias. Görs lätt i Photoshop.
    Ett annat tips är att lägga in en lapp med alias namnet vid fotografering.

• pumbalumba
    SooJuicy skrev 2009-07-02 14:21:18 följande:
    Ja, det är smart...dock har såna bilder blivit snodda ändå. Hur nonchalant är det lixom
    Det är ju helt sanslöst. Tradera borde lägga in en kopieringsspärr.
  • pumbalumba
    malinoski skrev 2009-07-02 15:43:16 följande:
    Wink i Sturegallerian har 40% på sina crochet lovely knit - bara strl 4 kvar..
    Varför har man så långt till dit. Ingen som ska dit i morgon? Hoppas
  • pumbalumba
    malinoski skrev 2009-07-02 21:55:26 följande:
    Tjohoo.. har precis får hem min makeout dress - SÅ FIN! Den måste jag ha redan i morgon.. Ni som har en sån, vad har ni under?` Är den ok som klänning eller behöver man ha någon form av underklänning tro? (Det är ju så varmt..)
    Jag har haft ett tunt linne under, har ju inga OM underkläder än och ett par super tunna pantisar. jag är hyfsat krot så jag kunde ha nöjt mig utan pantisar men då det blåste så, så var det säkrast
  • pumbalumba

Har hittat tre måsten som jag absolut vill ha, Crochet lovely knit, Imagination wrap och Grandma's

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna