Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

Milliemolly skrev 2009-07-06 21:54:23 följande:
    Urbudet var skralt I kOsta. Var där igår. Jag köpte en virkad lively knit i beige med 40% på 2500. den fanns väven i blålila. sedan fanns det tunna tunikor och wrapstunikor. Den boderade klänningen fanns med 40% på 2900 kr i rödvit och blåvit. Sedan fanns det en runn klänning och mjukisfladdermassmönstrade linnen och klänningar. Några jenas också. Och grå mjukisklänning. Det var alles. jag blev lite besviken faktiskt men shoppade såklart en klänning.
    Okej, ja då får jag se om jag lyckas hittat något.
  • pumbalumba
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 22:11:33 följande:
    Funkar inte att lägga det i frysen. Det får fötter och smyger ut och shoppar på natten. Iaf mitt
    det förklarar saken.
  • pumbalumba

Fick äntligen min Lovely knit som jag ringde och beställde från Mathilde. Tyvärr kom inte min Crochet Lovely knit, den var slut Men de är ju verkligen super trevliga där.

I alla fall om någon springer på en Crochet lovely knit eller grandma's i strlk 4 så säg gärna till. Har fått sådana cravings efter Om. Ska inte kolla i era fina Bloggar och inte heller på några nät sidor

Kollade in på OM hemsida och hittade massor av fint jag vill ha. Vet ni om alla underbara plagg har släppts i Sverige?

• pumbalumba
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 17:14:49 följande:
    Ett tips till er som precis ramlat in i träsket och letar efter olika plagg. Vet ni om att Bambis Blogg har "The Molly Mall" där man kan köpa/sälja/byta sina Mollysar?
    Ja men det är ju ett super bra ställe att hålla utkik
  • pumbalumba

På tal om Mathilde, har de två butiker? Tänkte ringa och kolla om de har lite annat jag vill ha, hittade olika telefonnummer.

• pumbalumba
    Milliemolly skrev 2009-07-16 22:13:21 följande:
    Kosta outlet har Crochet-koftan med 40%. Fanns i chalk och lila. De hade massor när jag var där och i alla storlekar.
    Argh, var där förra veckan och de hade inga i strlk 4 då.
  • pumbalumba
    Milliemolly skrev 2009-07-16 22:13:21 följande:
    Kosta outlet har Crochet-koftan med 40%. Fanns i chalk och lila. De hade massor när jag var där och i alla storlekar.
    Tror ni de skickar?
  • pumbalumba

Hejsan!
    Har ju som sagt blivit Molly biten, men sitter nu här och funderar på hur jag ska finansiera alla framtida köp Då jag dessutom är inredningsgalen och och köper på tok för mycket kläder till mina barn och jobbar bara 70 %
    Sluta med märkeskläder till barnen eller gå upp till heltid

Hur gör ni andra?

• pumbalumba

Ni som säljer på Tradera i strlk 4 får gärna inboxa mig ert alias. Hoppas jag får skriva det.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna