Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl

Fick hem min "Helena loves Terry" klänning i gult idag Den blir perfekt på mallis om några veckor

• Stargirl
    Bina skrev 2009-05-19 21:10:35 följande:
    Åh Stargirl.. luktade den gott? Min Jerry loves Terry tunika i rosa luktade härligt!
    Ja nästan alla OM plagg luktar ju rökelse....lr nåt annat. Men då vet man ju att man får nya OM plagg
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-05-22 22:50:02 följande:
    Haha! jag hittade er! Tror jag blivit lurad på Tradera. Köpte en grej som var ny med tags. fick den o den luktar inte OM, tagsen ser annorlunda ut när man granskar dem. sen är det ett vitt iläggsblad mellan första o andra sidan i den lilla katalogen (En av tagsen alltså) samt ett likadant mellan nästsista o sista. Besviken som tusan, jag vill absolut inte ha falska grejor och trodde i min enfald att det var äkta då traderaren har massvis av pos omdömen o sålt många såna plagg btw: hittade ett par svarta haigt pant i min strl i vår affär i stan. till halva priset!!! DÅ blir man glad!
    Gud vad trist. Hoppas säljaren hör av sig.....
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-05-24 23:03:09 följande:
    Men gud vad gulligt av dig!! Tusen tack! Ja, jag är mycket sugen på att skicka iväg tröjan och tagsen till OM huvudkontor o fråga om äktheten. Hur är tshirtarna i strl? Jg har kollat in hate hate med rosen både i vit o almost black men aldrig kommit mig för........Håller just nu på att välja vilken färg jag ska köpa på Terryhooden. Valde förut mellan blå o turkos men så såg jag en i grönt på tradera där den var fotad "privat" om ni fattar o den var så snygg! (är sjukt svag för grönt.......)Som jag velar fram o tillbaka hinner de nog ta slut varenda en..
    T-shirtsen är stora. Jag har en stl 0 och den är riktigt rymlig. Så jag skulle absolut inte gå upp en stl om jag skulle köpa en ny t-shirt.
    Har dock min från förra årets vår kollektion och inte från årets.
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-05-27 06:59:25 följande:
    Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!
    Jag handlar för det mesta på ajabajakids. Ibland på flagship butiken på Humlegårdsgatan. De har så mycket storlekar och modeller som ingen annan har kvar
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-05-28 12:23:51 följande:
    Allvarligt! Har nån handlat från Countrydreams? Får helkonstiga vibbar därifrån.Hon vill endast ha betalt med kort och svarar kortfattat med en mening, i de mejl hon öht svarar på.Känns inte seriöst alls
    Jag har beställt två plagg därifrån men de har aldrig kommit varken varor eller faktura. Så jag utgår ifrån att de bara struntat i min beställning. Har frågat efter båda varorna vid flera tillfällen men INGEN har svarat. Så jag bojkottar Country dreams. Borde kanske skriva en varning i TS?
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-05-28 15:50:43 följande:
    att avara en nolla när det vankas rea vore en dröm......
    What, det tycker inte jag. Letar som en tok men allt som finns kvar är stl 4
    Fast har gått upp i vikt litegrann och icke strechiga plagg verkar vara bäst att ta en stl 1 för mig
  • Stargirl
    Innerjoin skrev 2009-05-28 16:28:22 följande:
    Ja, det beror ju på förståss vad man vill ha...Då gäller alltså den vanliga lagen även för dig: "Är det något man vill ha, finns det aldrig i ens storlek"Annars är det ditt straff för att du är så liten och smal ;) *skojar förståss*
    Jep det är väl mitt straff
  • Stargirl
    Bina skrev 2009-06-01 09:23:40 följande:
    Wohoo... jag köpte en pilgrim... hoppas den passar - skoj med en klassiker. Jag köpte mig en 4 continent stitch men känner inte helt att det är "Bina". Jag har såååå svårt att slita mig från älsklingarna även om det inte är lönt att de bara hänger där och är vackra. Hur gör ni andra? Lagrar eller rensar?
    Rensar sånt som jag inte använt på 6 månader. Resten lagrar jag
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna