Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

INGA mer OM inköp innan höstkollektionen börjar att trilla in. Det har jag lovat mig själv

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Pokergirl skrev 2009-06-11 09:29:32 följande:
    Det försökte jag också lova mig själv, höll inte ens en vecka.
    Det finns inget jag VERKLIGEN vill ha så då är det inte så svårt att låta bli......
    Ska dessutom på semester i två veckor och kommer bara shoppa badringar och flipflops
  • Stargirl

Funderar på att fota alla mina OM plagg.....kan vi inte göra en bildtråd där man MÅSTE posta alla sina OM plagg

• Stargirl
    Innerjoin skrev 2009-06-12 15:49:29 följande:
    KUL!!! Vad fin din Lovely Knit är! Är det typ bronzefärg? Vilken kollektion? Bomull eller ull?
    Jag köpte den kring Februari 2008. Så det bör vara från vinter kollektionen 2007/2008. Den är i bomull! Det är min all time favvo. Har en från årets kollektion i grönt (med lila band) och en i ull *urk* i lila med gult band.

Nu måste ni andra komma igen och posta bilder i bild tråden.
  • Stargirl
    villemina skrev 2009-06-12 15:50:55 följande:
    Asså... Hur ska man göra?! Jag har precis handtvättat min blåa Lovelier Knit och den är ju DYNGSUR (såklart). Hur ska jag göra för att få den torr på ett bra sätt? Just nu har jag lagt ut ett badlakan på en torkställning och lagt ut koftan där så gott jag kunde. Den ska ju helst inte hänga, kan tänka mig att den blir jätte-uttöjd då. Hur gör ni?? Om jag får gissa så tar det EN VECKA innan den är riktigt torr... Vill ju ha den imorgon, helst.
    Plantorka den på en handduk som du byter ut ett par ggr. Om du har en torktumlare igång i tvättstugan lägg den i närheten så den får lite "varm luft" på sig. Om du har ett torkskåp så plantorka på låg värme.
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-06-12 17:43:13 följande:
    Gud vad jag halkar efter i tråden! Kul med kort men jag har för det första inte plus o sen räkande jag lite snabbt ihop hur många plagg det rör sig om o det är över 50 st.......Men jag o maken pratade faktiskt igår om att fota alla OMplaggen i försäkrningssyfte.Vad tror ni om ajabajakids då? tror ni att paketet kommit bort elelr att det bara är lite sent?Den gröna tenfolden som "vem-det-nu-var" som startade bildbloggen (är stressad som tusan, därför kommer jag inte ihåg) vill jag ha!!!!!
    Dte var jag ja den gröna är fin. Använder den hur mycket som helst.....Funderar på en annan färg till vintern.

Klart du ska fota. Jag fotade det som hängde i garderoben. Jag ligger helt klart i lä....jag har nog runt 25 OM plagg. Men fler blir det helt klart.
    Det är jätte lätt att uppgradera till PLUS.
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-06-12 22:01:40 följande:
    Fast innan jag lägger mig: Stargirl vad har du till din Hit and Run? Såg i bildtråden att du har en rosa och jag har den blåa men som jag skrev förut känner jag mig som en smällfet ballerina i den pga all vidd i nederdelen. Jag har provat med leggings o jeans i stuprör men inget ser ut att passa. Är det jag som är fånig kanske?Får väl skaffa pluskonto o börja fota så jag får hjälp!Natti!
    Jag har antinen heltäckande grå strumpbyxor, stuprörs jeans eller ingenting alls (ja trosor förstås eller hotpants så man inte visar allt
  • Stargirl

MEN DÅ *sur* kan inte ngn annan lägga bilder på sina OM plagg i bildtråden? Jag är ju helt ensam nu {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_tongue_out}

• Stargirl

Jag blev nyfiken på hur många OM plagg jag hade....kom upp i 32 st just nu. Många fler än vad jag trodde. Fler ska det bli....men inte förr än höstkollektionen kommer.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna