• elma

Odd Molly tråd för oss inbitna

hej alla OM-fans,
    jag ska till Malmö nästa vecka och undrar om det är någon som vet var jag kan fynda lite OM där!

• elma

det finns ena dark pink här:
    www.shirtstory.eu/index.php/cat/c42_Tops.html/page/5

dessutom har de en massa annat got i summersale fliken: klickade hem 4 linnen och en blå dudette klänning i förra veckan!

måste ju bara säga att man blir totalt inspirerad och fast av den här tråden....helt underbart!

• elma

Mabimao: tror frakten låg på 18euro, så den var dyr, men mollisarna var desto billigare. Min tyska är ju inte så bra heller så google translate fick bistå med lite språklig hjälp eftersom jag inte hittade någon språkfunktion. Väntar med stor spänning på tillskottet av mollisar.

• elma

jag ringde till Mathilde för att höra om de hade en fields of lace i stl 1 kvar i chalk eller powder. Det hade de inte....men finns den inte i vitt med....om någon går förbi, kan ni väl hojta till.....lite pinigt att ringa igen...

• elma

Jag har oxå shoppat lite mer jag med, det blev en vit Cotton Blouse 408, plus en likadan i grå. En 4 continent X-stitch blouse 763 i grått och två 4 continent X-stitch klänningar, en blå och en chalk! RUinerad är ett annat ord för mitt kort nu!!!! Men outletpriserna var jättebra!

• elma

glönde att jag köpte en makeout blouse i cerise med....oopps!

• elma

nu har jag ringt till Mathilde och beställt en lovlier knit dark blue i stl 1! och så fick jag ett SMS att mitt första DHL paket från Tyskland har kommit, dvs min dudettklänning och linnen....är det julafton????

• elma

Höst06: 998 inkl frakt! De har ju rea sen tar de 100kr i frakt!

Det var inte DHL paket från tyskland, det var paket från miss Greta med en korallfärgad genombruten kjol och en kofta till

• elma

Mabimao: mitt första paket beställde jag den 8 juli och det ringde precis på dörren och en liten postgubbe stod där med mitt molly-paket nr 1.

Tyvärr var dudetteklänningen aningens stor....får väl sälja den ....känns ju omständigt att skicka tillbaka till Tyskland! Beställde lite linnen, både i stl 1 och 2 och 1:orna passar bäst!

• elma

oh, jag är så kluven vad jag skall göra med min dudetteklänning....hade nästan bestämt mig för att sälja den, men så sitter jag här och surfar runt och hittar bilder som är så fina. På flera stycken har jag sett att den bärs med en underkjol. Se exempelvis:
    malenami.com/odd-molly-2/

Ni inbitna mollyister, jag vill ha tips på vad jag kan ha under!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna