Odd Molly tråd för oss inbitna
ajabajakids skall det ju vara....men ni fattade väl vad jag menade
ajabajakids skall det ju vara....men ni fattade väl vad jag menade
SooJuicy: så det var du som lyckades sno angelina dressen, hade spanat på den igår å så var den borta idag....grattis. Ang. auktionen tror jag itne den går att stoppa om någon lagt bud, däremot om den inte kommer upp i reservationspriset startas den om och då kan du avbryta den innan någon lägger bud. Men det kan ju rassla till, jag hade en auktion ute på min ceriserosa makeout blus idag, budet låg på 650 ända till slutet och den slutade på 1175, så jag är jättenöjd...ibland tjänar man en hacka, och kan köpa ett nytt plag
soo juicy: "Vad tror ni om detta , kopior eller? www.tradera.com/category/category.aspx..." jag är väldigt tveksam till denne säljaren, köpte en makeoutdress från en säljare på tradera som bodde i värnamo, betalade med internetgirot som tur var, för det var en fake så det stod härliga till....fick tillbaka mina pengar, hon påstod att hon med var lurad...så när edet kommer upp en säljare från värmano, som har flera plagg, blir jag lite tveksam...
håller med SaraMia, vill oxå fynda i den fysiska butiken. Vill någon, få ni gärna hojta till om ni hittar en berry dress i stl 0 eller 1 i powder eller vitt på rean. För gärna över pengar till någon som har möjlighet att köpa den i fysisk butik! (muttrar för mig själv....vill åka till stockholm)
jag har gått och blivit med en berry dress idag
. Hoppas nu verkligen den passar när den kommer hem. Hittade en powder i stl 1 på 50%. Hört både ris och ros om storleken på denna klänningen, dvs en del tycker den är stor i stl och andra tycker den är trång över bysten....
Lillpinglan: mina tags är och ser slitna ut i kanterna, oavsett om jag köpt plagget i butik eller begagnat.
jag fick hem min berry dress idag, den är ju helt underbar, men jag vet inte när jag ska använda den.....får kanske bli tradera för den om jag kan skiljas från den....
jag har anmält mitt inlägg....
hittade ett nr till butiken, men om någon skall dit så får ni gärna spana om det finns någon kvar! Vill någon göra mig tjänsten att vara "kurir" inboxa mig
jag tycker med att den är fin!!!
NewYorker: Ja visst är det trist och med tanke på att Odd Molly är svenskt känns det lite sunkigare än om det var ett märke från nåt annat land....men vad är det man säger "den som väntar å något gott...."
Duntoffla: angående linne med spets nertill; Lindex hade några på rean, finns det roa kvar i deras outlet på internet, sedan har NOA NOA jättesöta med genombruten spets med 70% rabatt nu, jag har köpt några sådana, titta i mitt galleri. Noa Noa hade äve sådan med bredare spets, men inte i min storlek....
stargirl: såg att milk&honey hade en velourklänning /robe....
är det någon som vet om det finns kvar någon Ignorance dress i blush i Odd Molly butiken. Såg den här idag på stan på en tjej och jag blev förälskad....jag har hittat den på en huset-shop.com men frakten är så dyr....
tack ugglan71
Duntoffla: jag linnena i Noa Noa butiken här i stan hos mig. Tror inte de har webbutik.
isako: jag var inne på bobbys igår här i stan(Jönköping). De hade fått in lite av höstnyheterna men håller med om att utbudet är skralt och lite knepigt. Rean var urusel med....lite blå koftor och några makeout dresses....Vi får börja lobba för att Våran kåk kan ta in Odd Molly istället, de har bättre smak.