Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sandra G skrev 2009-06-13 20:20:01 följande:

Siabellon: Vilken Lovelier köpte du?
    Den blåa. Jag är en väldigt blå Oddmollyholic förstår du. 75% av mina plagg är blå.
  • Siabellon
    gambia90 skrev 2009-06-13 20:14:59 följande:
    14 maj till 30 juni gäller koden. jag är inte helårsprenumenant men den fungerar iallafall. jag googlar och msnar..söker på tex odd molly uk eller odd molly dk etc.
    SÅ var det!

• Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-13 20:47:18 följande:
    *suck* Varför finns det sååå mkt fint i strl 0 och 1 på tradera och så lite i strl 3...
    Jag vet! Jag vet!
    För vi inte ska shoppa mer nu utan spara oss till höstkollektioen!

• Siabellon

lite rea på fashionabelle, folkart och milkandhoney!!

• Siabellon

om ni inte har för stora krav på mig så kan ni få kika:

mollyholic.blogspot.com

Jag ska fixa och dona, i min takt. Dvs: låååångsamt.

Bina: (hoppas du inte regnat bort eller förfrysit dig) det är du som frestat mig. Men att lägga ut kort på mig själv så där modigt som du gör kommer nog ta tid för mig att våga.....

Natti natti

• Siabellon

Morrn!

Du var först! Jag kunde inte låta bli att starta en. ska fota mina plagg o lägga upp så småningom
    skönt att ni blev inne igår, var lite rädd att du förfrysit dig lr nåt.

Idag blir det inte mycket vid datorn för mig. vi ska dra t grannlänet o gå på IKEA. jag osyrran alla by our selves. Härligt!

TROR det blir hitandrunnen m blåa tightsen jag hade i går - också! *schyy*

• Siabellon

jag ska alltså inte dit på nåt norrländskt o-vis med o-syrran. utan jag OCH syrran. o vi ska vara ALL by our selves.

*suck*

• Siabellon

Hej hopp!

Vågar mig knappt in. Ni har väl shoppat järnet idag när jag inte varit med här........Själv har jag spenderat dagen på IKEA och det är ju också kul, men man missar så mycket här bara. Har man börjat bli FL-O.M-tråd-biten eller vad?!

har uppdaterat min BLOGG! *stolt* inte med nån bild dock utan en liten anekdot om nån är sugen på att läsa........Ska snart lära mig föra över bilder fr digitalkameran till datorn o då jäsiken ska det bli fota av!

mollyholic.se

Välkomna!

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-14 20:18:39 följande:
    reeeeeedan läst o kommenterat ...... saknar bild
    Du är min allra trognaste läsare! *kärlek*

SKA lära mig kameran......

BTW: berrydressen sitter ju som en smäck på dig! Jag har aldrig varit sugen på den fast den är underbart fin men när man ser den så där så vete katten. men jag tror inte jag har den rätta kroppen. Jag måtte ha Sveriges konstigaste faktiskt. Bredare axlar än höfter, stora (läs lååånga) tuttar, gubbmage och rätt smala ben.
    ni ser det framför er va? Som en morot med påmonterad rädisa mitt fram o två slanggurkor något högre upp(inte mycket)
  • Siabellon
    Innerjoin skrev 2009-06-14 20:26:15 följande:
    Hur gör ni om ni handlar på Tradera? Betalar ni bara vanlig frakt och håller tummarna att det ska komma fram, eller lägger ni till rek?
    Jag har betalat rek på ett OMplagg men det var när jag var ny. sen har jag faktiskt struntat i det. har funkat hittills.

Peppar peppar
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna