Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

har precis mailat minzo om cupcaken... får se om man får snabbt svar eller inte. nån som har handlat därifrån än?

pokergirl: håller med,det luktar skumt!

• Siabellon
    silverspoon skrev 2009-06-17 13:14:09 följande:
    Bina - ville inte du ha en Jerry loves Terry, marinblå i stl 4? Finns på Minzo!
    Jerry loves lät lite cooolare tycker jag!

ang Minzo så är det inte säkert att det som finns på webben finns på riktigt. de vill att man ringer/mailar o kollar.
    men jag har ff inte fått svar fr dem ang cupcaken.....*muttar*
  • Siabellon

fort nu!

skulle ni bjuda över 2000 för en lovley crochet på tradera av en som är ny på tradera, dvs inga garantier alls.

den är så BLÅ o fin koftan o jag vill ju ha den!!

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-17 13:36:49 följande:
    nejnejnej - hejda dig.. det är inte värt det
    i sista sekund! var precis på väg att buda
    du räddade mig!!
    puss
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-17 20:19:51 följande:
    Hoho - någon som har Robe och kan uttala sig om storleken?
    jag har precis mailat dej!
  • Siabellon

Vilken är din absoluta favorit Molly?
    Cashmere/silkklänningen bild: kolla här mollyholic.se

* Vilken Molly anser du vara mest användbar?
    Håller med Bina: koftorna. Och Haiht panten (min crush för tillfället)

* Vilken Molly önskar Du dig?
    Cupcake longtop o alla nya grejor i höstkollektionen - nästan!

* Vilken Molly ångrar du att du köpt?
    Ingen! fast vissa grejer hänger oanvända....

Morrn föresten! ha en bra dag alla, jag har inte tid att hänga här idag.

• Siabellon
    villemina skrev 2009-06-18 15:46:40 följande:
    Ingen som vill hjälpa mig att hitta en Lovely Knit i bomull i någon web-shop?? Ska ha storlek 2 och vill helst ha en blå, grön eller grå... *ger snart upp*
    men country-dreams verkar ju ha!!har du kollat där?
  • Siabellon
    annatje77 skrev 2009-06-18 20:22:13 följande:
    Hej på er alla, Detta forum är helt nytt för mig. Undrar om ni kan hjälpa mig med en sak,ni som kan Odd Molly ;) Brukar ha medium dvs 40 ibland 42 i toppar. Beställde en private embroided dress i storlek 2 på rean......såg att det motsvarar 38..Mycket förvirrande med deras storlekar. Hur är den i storlek, ngn som vet? Har för mig jag läst någonstans att den var rymlig så då borde det gå, men som sagt vad tror ni? MVH Anna
    Hej och välkommen!
    Jag är precis som du, nånstans mellan 40-42 istrl o jag fick hem min private i 3 i förrgår. har du små/normalstora boobisar funkar nog en 2a men ligger du på D-kupa o högre i alfabetet blir det nog tufft......
    mina E-Fkupor får inte plats i 3an men jag har endera nåt över eller nåt under. Annars är de rymliga i vidd o så.

Håller tummarna för att den funkar iaf!
  • Siabellon
    annatje77 skrev 2009-06-18 20:39:47 följande:
    Vilken tur, jag har A kupa ;) Tur i detta sammanhanget i alla fall. Får se om det fungerar annars säljer jag den..synd för den är så underbar... Tack för svaret ;)
    då kommer den sitta som en smäck, det är jag säker på!!
  • Siabellon
    efva skrev 2009-06-18 22:35:53 följande:
    Jag funderade på en sak, för några dagar sedan hade Butik Cha preorder på några utav plaggen från höstkollektionen. Det är borttaget nu. Vet någon här anledningen till det? Jag läste förra året att de svenska nätbutikerna inte fick ta förskottsbeställningar, kan detsamma gälla de danska nu?
    Det där såg jag också! anar att de fått tillsägning men det är min egen teori.'
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna