Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

malinoski skrev 2009-06-11 22:19:31 följande:
    Lyckost! *Bugar av respekt* :) Vilken otroligt fin kappa... Sitter här och funderar på om jag ska våga börja buda eller ej.. Har svårt att uppskatta vad priset borde landa på, får man fråga vad kappan/pälsen kostade när du köpte den? Har helt plötsligt börjat längta till vintern..
    Alltså, det är det varmaste jag äger! Den o Uggsen o det räcker med en spoiler där under även om det är
    -25 ute-lovar!

Köpte den på Ajabaja, 18 eller 19 tusen kostade den ordinarie men jag köpte den för typ 15. sen sänkte de strl 1 o 2 med några tusen till........*muttrar* men JAG hade 3an!
    Ser det köpet som en ren investering faktiskt. (bra ursäkt va?)

Vet att en tjej försökte sälja en 2a tidigt i våras på blocket först o sen på tradera men jag tror inte hon blev av med den....
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-12 07:03:36 följande:
    God morgon! Jag har ett ilandsproblem.. Tintinstyle brukar vara snabba men jag har snart väntat två dyyyyyygn på vidare bekräftelse av min order.. och nu finns ingen mer i lager.. håll tummarna för mig att det inte är så att den inte fanns på hyllplats när de skulle packa! *springer och gömmer mig av frustration och utbrister trumpet "jag vill ha en blå Lovelier också" *
    Men vad fan! Jag som beställde därifrån i går. En Lovelier! Har ju bara fått prel.bekräftelse än. Nu blir jag orolig. Jag som fick till en bra shoppingdag tillslut igår.
    Det blev en poplin frilled också, fr missgreta. hoppas hoppas 3an inte är trång bara.
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-12 09:08:59 följande:
    Fast jag tror jag skippar den tunna klänningen. Kommer vara i sjunde månaden då.
    Blir inte det lite kyligt åt rumpen?
  • Siabellon

Jagg jorde en liten variant på hennes blogg. evalena -thats me!

men hörni, nu är jag orolig. Beställde ju en velourrobe fr Ajajbaja i förrgår kväll vid 20tiden. Trodde jag skulle få den i lådan i dag, men icke!
    Visst har de som service att om man betalarm kort innan ett visst klockslag så går paketet iväg samma dag. nu har det gått nästan 2,5 dygn! *orolig*

fick cupcaken iaf, inköpt som nyi påse , aldrig använd på blocket. jo, eller hur! Den luktar sköljmedel o påsen var inte en OM. tröjan är i midnight blue och var precis som min kortärmade variant lite tvättblekt. det blev den efter en, två tvättar.
    För mig är det ok att den var använd men det är irriterande att de försöker slå i en dumheter.
    *mutter mutter*

Har haft min imagination sweater idag, den jag skickade till OM för granskning o banne mig om det inte är en kopia iaf. den är redan lite nopprig vid ärmsluten! Ska bli intressant att se hur den blir efter tvätt.

nu ska jag iaf dra på mig det där jäkla regnstället(svensk sommars favoritklädsel) o gå ut en sväng.

• Siabellon

Just ja:

Kan inte alla berätta om när ni köpte ert första mollyplagg o vilket det var?
    Som jag skrev på Bambis blogg så var det den gråa ullklänningen för mig. Kommer inte ihåg vad den heter dock. kan det ha varit 2-3 år sen? Sen var jag fast!

• Siabellon

Gud vad jag halkar efter i tråden!
    Kul med kort men jag har för det första inte plus o sen räkande jag lite snabbt ihop hur många plagg det rör sig om o det är över 50 st.......Men jag o maken pratade faktiskt igår om att fota alla OMplaggen i försäkrningssyfte.

Vad tror ni om ajabajakids då? tror ni att paketet kommit bort elelr att det bara är lite sent?

Den gröna tenfolden som "vem-det-nu-var" som startade bildbloggen (är stressad som tusan, därför kommer jag inte ihåg) vill jag ha!!!!!

• Siabellon
    malinoski skrev 2009-06-12 19:30:17 följande:
    Om du är på jakt efter den gröna Tenfolden så tror jag att jag såg en sån på rea nyligen på marengs.com!
    Den var slut där! Men tack iaf för tipset!
    Men jag har väl fanimej shoppat igen.......(ska klippa min kort nu).
    Nu får det banne mig vara nog tills höstkollektionen kommit

Lika bra att stänga av datorn så jag inte får några dumma ideér.
  • Siabellon

Fast innan jag lägger mig:
    Stargirl vad har du till din Hit and Run? Såg i bildtråden att du har en rosa och jag har den blåa men som jag skrev förut känner jag mig som en smällfet ballerina i den pga all vidd i nederdelen. Jag har provat med leggings o jeans i stuprör men inget ser ut att passa. Är det jag som är fånig kanske?

Får väl skaffa pluskonto o börja fota så jag får hjälp!

Natti!

• Siabellon
    Audrey Will skrev 2009-06-12 21:59:53 följande:
    Vad blev det? *nyfiken*
    Ett grått pointelle linne fr haven. Hoppas jag kan ha en 3a för boobisarna. Kupan ser så pyttig ut på bilderna i den modellen. sen ett par NovaStar jeans t sonen samt gitarrtröjan fr minirodini. Köpte tightsen hemmavid i förrgår
  • Siabellon
    Milliemolly skrev 2009-06-12 22:07:31 följande:
    La ut lite mollysar på Tradera som inte blivit använda.........................bättre att investera i nya Jag är så nöjd med min Lovely Knit i bomull! och min chockrosa tenfold ull. Mitt första Odd Molly var en vit blus med rosen på ärmen och knytband. Jag blev Mollyfräslt den säsongen Rosen var tag. Det har blivit en hel del sedan dess Huga, vill inte tänka på summan och absolut inte berätta den för min man. Menhan är glad att jag har ett favvomärke då det är lätt att köpa presenter till mig Har nog fått 10 plagg minst på våra 4 år
    Får man fråga vilka grejor som är dina där?
    Usch, summan är hemsk om man börjar räkna ihop*håller mig för öronen, blundar o rabblar bla bla bla för att försöka glömma bort*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna