• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-23 12:15:57 följande:
    Glömde Wink i Sturegallerian oxå. De kör 50%.
    Åh! Då blir det en spring dit på lunchen i morrn, jag körde Mathilde på Biblioteksgatan innan jobbet i morse
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan

Va va? Vaddå? Kommer det nya kläder IMORGON?!{#lang_emotions_sunny}

• Kajsan
    Bambiblogg skrev 2009-07-25 15:46:14 följande:
    Nej, jag har tyvärr inte sparat det och nu svarar hon inte alls på mina mail. Förut så var hon snabb med att svara. Men jag kanske ska ta och ringa henne. Så tråkigt att det är fler OMbutiker med kass service
    Du har rätt at skicka tillbaks, och du har 30 dagar på dig från att du fått kontakt med butiken.
  • Kajsan

Fick hem min efterlängtade Blues dress idag, jösses vad fin den är, frågan är bara om den är _för_ fin att ha på jobbet {#lang_emotions_undecided}
    Men verkligen supersnygg och jag kände mig ( nästan) smal i den 

• Kajsan

Shit! Ny craving! Jag Behöver verkligen en palmgrens väska i rotting till min Berry dress {#lang_emotions_heart}
    Hur ska jag ha råd?

• Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-26 21:57:50 följande:
    Funderar just på att klicka hem en på Tradera....var den så fin på? Bild kanske? Var köpte du din? Pris? Färg? Herregud vad frågor.....
    Jag köpte min på idyllinteriör : www.idyllinterior.se/default.asp&img=26
    Ingen bild med mig ännu, men den var superfin!
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-26 23:44:20 följande:
    Jag är en 3:a men kan inte ha denna i 3 för tuttarna får inte plats......Har sålt min 3:a (precis en sån som du visade i den färgen) och köpt en 4:a. Platsen för tuttarna bättre, men lite stor i midjan istället. Jag tycker den är lite svår.....inte gjord för tuttar.......
    Som Berry dressen då...tuttarna fick inte plats i en 3:a, men den hade gott och väl räckt i midjan.
  • Kajsan

Spännande! Jag har ett paket från Odd Molly som väntar på posten, de ska ju skicka mig nån plåster på såret gåva för att jag råkat ut för Country Dreams .

• Kajsan
    Audrey Will skrev 2009-07-27 19:57:57 följande:
    Kul! Hade de inte sagt de skulle skicka dig något från hudvårdsserien, eller minns jag snett nu igen?
    Ja precis! Superspännande! Mannen är nere nu och hämtar
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna