• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mamma2001 skrev 2009-07-28 08:05:58 följande:
    spännande! Du får avlägga en rapport sedan om vad paketet innehöll
    Avlägger rapport: Det var den fina tvålen smo luktar mums i sin fina ask
    Nä, jag kommer inte tvätta mig med den, ännu, den ska tittas och luktas på bara .
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan

Fingrar på min Bluesdress, undrr om den är FÖR fin att ha på jobbet eller om det funkar...?
    Sugen på att prova den i morrn!

• Kajsan
    Stargirl skrev 2009-07-30 19:41:15 följande:
    Den är ju alldeles vardaglig....tycker jag. Klart du kan ha den på jobbet. Men ha ett par ballerinas till så blir det mindre "festligt"
    Så stilettklackar är ingen höjdare?
    Jag tycker den ser vardaglig ut på bild , men sen på är den så vid i kjolen att den liksom blir en finklänning...
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2009-07-31 19:28:16 följande:
    FAN va förbannad o lessen jag är. Skrev om en livealot puder jag köpte på T som helt nyvara. Hämtade ut den idag och knappast ny, luktade svett, syntes att den va använd o en lite dock minimal fläck men ändå, så hade den inga tags heller. Skrev såhär i mail till säljaren: *Hej! Det här kallar jag inte bra affär annat än från din sida! Blev VÄLDIGT besviken när jag öppnade paketet. I auktionen har du skrivit: att den är helt ny och under kategorin som enbart nya varor får va under. Det finns inga tags med och är det inte det så skriver man det i auktionen, det sänker priset! DEt värsta, tillråga på allt så är den ju försjutton  ANVÄND vilket både syns och doftar, bla svett i ärmhålormna och så finns en svag liten fläck på baksidan längst ner i linningen, liten men syns gör den. Fy så besviken och lurad jag känner mig, hade aldrig köpt denna förr 1000:- + frakt om jag visste den såg ut såhär, inte ens för utropspriset. Hur gör vi nu tycker du? Hör av dig via mailen snarast med lösning tack!!
    Äh men för faen, vad är det för fel på folk?! Förstår de inte att det inte håller när du får plagget?!
  • Kajsan

Jag hade faktiskt min Bluesdress idag, men vita Meandiknickers och Calouträskor.
    Fint men inte superfint, funkade bra på jobbet!!

• Kajsan
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:30:54 följande:
    Jag har läst Mathilde personalens svar på det där påståendet. www.miashopping.com/stores/mathilde.html Jag tror inte på det alls! Det skulle aldrig fungera......tänk på ryktet.... Jag har alltid blivit TOK-BRA bemött av dem. Även när man ringer så tar de sig tid att kolla i butiken. Urgulliga. Det kan ju i och för sig vara rätt många som jobbar där och jag kanske haft tur.
    Jag har alltid fått superservice och tyckt att de är trevliga där!
  • Kajsan
    Sandra G skrev 2009-08-01 22:26:41 följande:
    Är det här plagg som kommer våren 2010? Brun Grandmas lät ju super snyggt.
    Det är ju det jag har önskat mig hett! Det ska jag ha en!
  • Kajsan

DESPERAT BEHOV AV HJÄLP!

Min fina Berry Dress ligger nerpackad med tags kvar i sin påse och väntar på att få användas på lördag då vi ska på bröllop.
    Men NÄ, då har dottern , med pizza i handen , tagit fram den och smetat en stor oljig röd pizzafläck på framsidan.
    Vad är oddsen?!
    Jag har Vanish gele och galltvål hemma, vad ska jag prova?
    Eller har nån nåt annat förslag?
    Det är ju en MARDRÖM!!

• Kajsan
    Mabimao skrev 2009-08-02 18:52:41 följande:
    My god.......ring första bästa kemtvätt i dag eller i morgon (beroende på vart du bor om det finns nån öppen idag) Jag skulle inte våga själv. Stackars dig!!!!!!
    Det står tydligt på tvättlappen att den EJ ska kemtvättas
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna