Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-20 23:40:10 följande:
    jag fick akut sug på en grön lovely knit
    Jag med plus en spring coat.

Tror jag måste bestämma mig för att kravet för en lovely knit ska vara purple, då kommer den garanterat till användning.
  • Pokergirl
    villemina skrev 2009-06-21 10:17:48 följande:
    YEAH! Jag får min älskade Lovely Knit till REA-pris!!!*GLAD*I löv Country-Dreams!!!!
    Grattis!

*muttrar själv lite över att lovely knit i purple bara fanns i 1)
  • Pokergirl
    freemind skrev 2009-06-21 21:38:06 följande:
    Okidoki... Om någon är intresserad är ni välkomna in i min garderob :) Hitills har jag gjort 29 st Odd Molly inlägg ( fler än ett plagg på de flesta foton) och är långt ifrån klar (det tar tid... många plagg blir det ;) )mollyist.blogspot.com
    Åh, du har u min dröm, grandmas i purple, strl 3. Som jag suktat...
  • Pokergirl

Om NÅGON vänlig själ kunde springa förbi NK och shoppa en lila grandmas coat strl 3 till mig hade jag varit evigt tacksam.. Fanns den verkligen i alla strl, även 3, i lila? Jag var ju där i maj och då fanns den ju inte.

• Pokergirl

Någon här som har en smallville long cardigan, hur är den i strl? Jag är en 2-3. mest 3 men har fått nys om en i strl 2.

• Pokergirl
    Pokergirl skrev 2009-06-22 22:45:55 följande:
    Någon här som har en smallville long cardigan, hur är den i strl? Jag är en 2-3. mest 3 men har fått nys om en i strl 2.
    Ingen med kunskap om strl på denna?
  • Pokergirl
    silverspoon skrev 2009-06-23 13:31:40 följande:
    Jag var också precis förbi Mathildebutiken på Biblioteksgatan ...De hade Lovely Knit i turkos, lila, grönt, Berryklänningarna i alla färger, jeansjackorna i alla storlekar, Full emboridered lace dress med underklänning i lime stl 3, samma fast tunika i lime stl 1, 2 o 3, Grandmas coats osv osv på rea.Jag tror priset var nersatt med 30-50%.Skynda fynda, ni shoppingsugna - själv köpte jag en Lamy Dress (lång) på juniform igår, provade en sån häromdagen och den var så himla fin!!
    Vad var det för rea på lovely knit? Skickar Mathildebutiken?
  • Pokergirl
    Kajsan skrev 2009-06-23 21:22:12 följande:
    Hurra! I morrn får jag hem min secret button tunic och min spring coat från Country Dreams!
    Härligt! Vilken färg valde du på spring coat?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna