Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-07-07 22:20:18 följande:
    Hur?www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-HOST-09-44-taradiddle-dree-butterfly -st-1-auktion_95292481
    Ja, det kan man ju fundera på... Säljaren har en till från höstkollektionen, jag vågar inte köpa av henne med risk för plagiat. Blir paranoid så fort ngn har flera plagg i olika strl till försäljning.
  • Pokergirl
    Audrey Will skrev 2009-07-08 12:55:12 följande:
    Nu har 4 av Höstkollektions auktionerna som lades ut i går kväll stängts ner.. wondering why.
    Men nu är dom uppe igen av samma säljare...
  • Pokergirl
    SooJuicy skrev 2009-07-08 15:41:01 följande:
    och igår fick jag hem denna otroligt vackra OM från burn baby burn kollektionen www.tradera.com/ODD-MOLLY-LJUVLIGT-VACKER-TUN...  och va så otroligt fin, ser helt ny och oanvänd ut och gjorde sig verkligen inte rättvis på bilden. Va så mycket finare, så ibland blir man överaskad  
    Åh, den kikade jag på och önskade att jag var en 1, vilket fynd du gjorde!
  • Pokergirl
    Audrey Will skrev 2009-07-09 10:16:31 följande:
    www.lisen.dk/group.asp Dansk shop som börjat sälja. Åh vad fina plagg! Men de lär väl dyka upp på de svenska shopparna inom ett dygn!
    *sitter och räknar ner...*
  • Pokergirl
    *sitter och räknar ner...*
    *och räknar slantarna på visakortet*
  • Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 15:07:42 följande:
    Fast man måste väl kunna efterslysa om det finns i någon butik. Däremot inte om någon vill sälja till en privat???
    Butik är helt ok, men försäljning medlemmar emellan är förbjudet.
  • Pokergirl

Solskensmamma06: Oj, håller Once in a lifetime på att ta slut! Den som jag drömt om... Hon sa inte vad priset torde landa på?

• Pokergirl

Mina t-shirts från USA anlände idag. Dom lyckades slinka genom tullen och ser både nya och äkta ut. Dålig bild i bloggen: pokergirl.blogg.se. Dom är betydligt mörkare live.

• Pokergirl

Inga nyheter i shopparna än... Sitter här med ett glödhett visakort.*längtar*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna