Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ang berry dress, såg precis att även tintinstyle har den på rea, finns i strl 2 och 3.

• Pokergirl

När var det höstkollektionen skulle komma, var det inte i början av aug? Det är ju nu!

• Pokergirl
    Anna Paulita skrev 2009-08-04 21:48:24 följande:
    Rean som börjar i morgon....är det 30% eller 50%. vet någon? Och är det öht någon ide´att åka dit om man behöver stl 3 eller 4?
    50%, hos bambi finns lite info om vad som finns på rean.
  • Pokergirl

Milliemolly: känns äkta, butiksutförsäljning kanske? Testa att maila och höra om var plaggen kommer ifrån. Om du har tur får du svar.

• Pokergirl
    Milliemolly skrev 2009-08-06 14:47:02 följande:
    Här är svaret som jag fick av säljaren på T: HejSommar slut rea på rest. sort från vår butik molly4you.Sincerelymolly4youMen vad tror ni menas med rest.sort???????????
    Det står ingen mailadress då så man kan spåra säljaren?
  • Pokergirl

triathlet:Invänta skulle jag ha gjort! Jag är tämligen övertygad om att ngn shop i Sverige kommer ta in den, annars finns många OM-tjejer här som säkert kan hjälpa dig att få tag på den!

• Pokergirl
    jompa skrev 2009-08-07 09:13:00 följande:
    En fråga, har denna det där stora trycket på baksidan?www.tradera.com/ODD-MOLLY-11A-VELVET-HOOD-Stl...
    Vilket tryck menar du? Fjärilen eller? Har för mig att den där hooden är "ren" på baksidan, men jag kan ha fel.
  • Pokergirl

Kajsan: Fransväskan röstar jag för!

• Pokergirl

Ugglan71: Bra är även att slänga in kläderna i frysen, så dör ev ägg och djur som finns i fibrerna i kläderna. Dom bör dock ligga där i två veckor så det krävs lite utrymme. Visst har ni kontaktat typ anticimex så dom kommer och sanerar?!

• Pokergirl

Den där www.molly4you.com sidan blev jag väldigt misstänksam mot. Inga kontaktuppgifter, vem som står för sidan eller liknande och skum beställningsrutin via paypal. Nej tack, jag tror jag avstår!

• Pokergirl
    Pokergirl skrev 2009-08-11 20:52:57 följande:
    Den där www.molly4you.com sidan blev jag väldigt misstänksam mot. Inga kontaktuppgifter, vem som står för sidan eller liknande och skum beställningsrutin via paypal. Nej tack, jag tror jag avstår!
    Samt felstavningar! Väldigt oseriös sida måste jag säga!
  • Pokergirl
    Kajsan skrev 2009-08-14 21:47:16 följande:
    Alla jackor, när kommer de in? Har de kommit till OM butiken?
    Jag vill också veta, har ingen jacka till i höst så en ny hade varit toppen!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna