Odd Molly tråd för oss inbitna
Ang berry dress, såg precis att även tintinstyle har den på rea, finns i strl 2 och 3.
Ang berry dress, såg precis att även tintinstyle har den på rea, finns i strl 2 och 3.
När var det höstkollektionen skulle komma, var det inte i början av aug? Det är ju nu!
Milliemolly: känns äkta, butiksutförsäljning kanske? Testa att maila och höra om var plaggen kommer ifrån. Om du har tur får du svar.
triathlet:Invänta skulle jag ha gjort! Jag är tämligen övertygad om att ngn shop i Sverige kommer ta in den, annars finns många OM-tjejer här som säkert kan hjälpa dig att få tag på den!
Kajsan: Fransväskan röstar jag för!
Ugglan71: Bra är även att slänga in kläderna i frysen, så dör ev ägg och djur som finns i fibrerna i kläderna. Dom bör dock ligga där i två veckor så det krävs lite utrymme. Visst har ni kontaktat typ anticimex så dom kommer och sanerar?!
Den där www.molly4you.com sidan blev jag väldigt misstänksam mot. Inga kontaktuppgifter, vem som står för sidan eller liknande och skum beställningsrutin via paypal. Nej tack, jag tror jag avstår!