Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Så tråkiga kläder idag.......måste ändå städa.
    Bild finns i bloggen...... som vanligt.

• Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-07-20 12:26:37 följande:
    Ja du har säkert fått så många olika råd från massa håll. Men då jag lider av ngt annat kroniskt utan ngn som helst bra medicinering så har kinesologi faktiskt gjort allt mycket mycket bättre. Men har ju oxå testat allt...

Botox.....gratis..... *s*
  • Stargirl
    Mabimao skrev 2009-07-20 21:48:52 följande:
    Håller nog med. Det är för mycket pengar för att tycka "sådär" om den.......Är man inte helt nöjd kommer man heller inte använda den.Och tänk vad många fina klänningar du kommer ha....Men den bruna färgen var fin på dig. Ta en Indy i brunt kanske...
    Håller med...."hit and run" var en sådär och är det fortfarande.....
  • Stargirl
    maruttan skrev 2009-07-20 22:13:01 följande:
    Eftersom jag är en nybliven OM-anhängare så har jag ju inte koll på skillnaden på dessa 2 men efter lite googlande så har jag kommit fram till att det är en Lovely knit jag vill ha. Jag vill ha en rosa Lovely knit, ull eller bomull spelar ingen roll, i stl 4. Vet inte om någon av er läser tidningen Mama men för några nummer sen så var det ett reportage om en tjej som hette Johanna ( tror jag?) vars dotter Leia dog av en bakterie och i det reportaget så var det en bild på henne i en supersnygg Lovely Knit. Tror det var en i ull och den var SÅ snygg!!
    Den var i bomull. Jag är rätt säker på att just den färgen inte gjorts i ull (rätta mig om jag har fel).
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-07-20 22:36:03 följande:
    Supersnygga! Men för det första tror jag inte de passar på mina tjocka ben, och sen tror jag inte att jag får ha dem på jobbet
    Det får jag..lalalalaaa *asg*
  • Stargirl
    Bina skrev 2009-07-21 08:45:53 följande:
    Morning! hoppas ni alla får en härlig Molly-dag!
    Jep, med urinvägsinfektion blir det ingen dagens Molly idag *blääääk* tur att jag har Kåvepenin hemma så jag slipper pallra mig till vårdcentralen.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-07-21 10:14:33 följande:
    Jaja, sånt där högmod straffar sig ofta direkt, oftast med urinvägsinfektion
    Hahah...ja det är väl så. *suck*
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-07-21 10:18:44 följande:
    Usch va tråkigt! Krya på dig! Har jag missat nåt eller har du ff inte hämtat ut din Taradiddle??Idag väntar jag bara ett liiitet Traderapaket - en spoiler underkjol som jag ska försöka förvandla till boobtop a la PPP's ide´! Kanske blir för kort på mig, men värt ett försök tyckte jag God Morgon till alla förresten! (inga smaklösa skämt idag. I promise )
    Gjorde det iaf trots urinvägsinfektionen. Kom på att tranbärsjuice är bra mot det så handlade det samtidigt. Bilder på klänningen och de andra plaggen i bloggen.....den var lite i stl precis som flera sagt. Men går jag inte upp i vikt så bör jag klara mig med den 1:an jag har nu
    Men det är inget till övers direkt.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna