Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Gudars....nu är jag så fattig. Har verkligen shoppat över mina tillgångar *suck*

• Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-07-21 15:36:39 följande:
    Något du kan sälja på Tradera kanske? Jag har precis dragit in 1300 spänn på 2 plagg jag inte alls jag trodde jag skulle få spec. mkt för! Tycker Tradera börjat vakna till liv lite!
    Hmm....kanske det. Har en hel hög...orkar nog inte ta tag i det just nu.
  • Stargirl
    elma skrev 2009-07-21 18:28:46 följande:
    halloj, har varit en tur i malmö och fyndat lite OM. En tootsie coat i stl 1 fyndade jag , en spoiler skirt stl 2 och en jane loves terry dress stl 1. Kappan var det egentligen 30% på men jag frågade om de skulle sänka något mer och att jag var på besök, då fick jag 40%, vilket slutade i att kappan blev min för drygt 1800 kr. Spoiler skirten fick jag för 349:- och klänningen för 650. Allt i tre olika butiker .Och nu har plaskortet inhandlat några linnen till från shirtfactory, de mörkrosa är på rea nu för 29 euro!
    Härliga fynd!
  • Stargirl
    Milliemolly skrev 2009-07-22 13:21:29 följande:
    Ett litet billigt tips: (så det blir mer pengar till höstkollektionen)HM har ett basic vitt (finns fler färger) baslinne med liten spetskant vid halslinning och på banden som passar så bra under Mollys urringade kläder..............!Fynda det för 79,50 kr! Är ju bra när alla pointelle ligger i tvätten
    Smart...ska genast kika på när jag har vägarna förbi HM.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-07-22 19:50:37 följande:
    Ååå vet ni vad de hade på lagret på Mathilde? En Berry dress i Powder strl 4!Vad är oddsen? Halva priset och dn klänningen jag drömt om i evigheter.Sambon tyckte den var superfin och betalade glatt
    Oj vilken tur du har!
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-22 19:57:56 följande:
    Fint! TYcker också att det är fint med Shabby chic. Inte helt och hållet i ett hem men lite grann sådär lagom.Vi ska till neråt landet nu en vecka (Varberg med omnejd) och jag undrar såklart om det är något kul ställe man inte bör missa när det gäller rea på OM
    Ja vi har olika rum med olika stil. Pojkarnas rum är mer new england stil just nu och TV rummet sådär standard med grå soffa och ryamatta Köket med ljusgrönt och ek.....helt olika alltså. Men sovrummet blir shabby chic.
  • Stargirl

Åååååh sitter i sängen...dottern hoppar studsmatta. Skulle behöva städa. Är LEDIG....men in i mailen dyker upp inbjudan till ett konf samtal som jag MÅSTE ta....*suck*  jag hatar avbrott i min lediga tid..... (helt ot)

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna