• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag vill bara förtydliga att även Odd Molly har viss produktion i China så det går inte enbart att gå på ursprungsland.

• Bina
    villemina skrev 2009-06-10 21:41:50 följande:
    Vill haaaaa! www.havenstockholm.se/Anna/images/shop/400_86... Men vet int eom jag passar i färgen...? Jag är blond och ganska blek... Jag försvinner kanske i den där puder-färgen...?
    Den är ljuvlig i färgen men jag valde almost black eftersom även jag har dina färger.
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 21:48:15 följande:
    Det finns flera sätt att se det, bambi har skrivit flera inlägg om det. Bland annat att det är tommar sidor i "boken"
    Det är inte heller en säker grej - Odd Mollys huvudkontor har tittat på ett plagg som haft just dessa blanka sidor (ägaren till plagget finns härinne) och det var en originalprodukt.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 21:55:35 följande:
    Bina - är det inte dags att fota nåt nytt??? Min stylistådra har behov att smickra lite mollysar. Ska du sitta och suga på Berryn ända tills på fredag eller? Vavavavavava?
    *ASG* vet du min vän.. jag sitter faktiskt och bygger en helt ny blogg.. som baaaaaara är för mollysar... den är på gång - jag skall bara uppdatera och lägga över molly-inläggen så släpper jag access på den sen

nöjd?
  • Bina
    mimmi006 skrev 2009-06-10 22:04:46 följande:
    Doftar de Molly? Jag har en fejktunika och den luktar ingenting, dessutom tror jag att det saknades en lapp i hänget. På lappen står det "Made in Portugal", men den kommer från Kina. Den enda skillnaden jag kan hitta, det är möjligtvis att tvättrådslappen är lite stelare och priset förstås! För att vara säker att få en äkta får man nog handla i butik!?
    Jag har äktingar som inte luktat då de hängt i butik.. inte ens min Berrydress luktade även om den låg i sin påse från butik.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 22:26:56 följande:
    Galopperar.....
    välkommen!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-10 22:30:38 följande:
    Jag som skulle sova!! Men hörni! HÖRNI: man kan preordra höstkollektionen på butikcha! *springer igen*
    haha - du har mail dessutom!

Ja jag vet inte om jag vågar lägga det ännu.. jag får nog hålla mig i skinnet ombytlig som jag är så brukar jag hinna ångra mig vid just förbokning.
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-10 23:05:11 följande:
    Kunde inte hålla mig från att buda på Tradera. *suck* Jag har bara sååå dålig karaktär!
    Känner igen känslan jobbigt.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna