• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jaha - här babblar jag ensam förstår jag

• Bina
    Stargirl skrev 2009-06-09 16:56:03 följande:
    Jag hade ett hål i en jacka jag köpte och butiken erbjöd mig att lämna den till skräddaren för att få den lagad och få det jag lat ut betalat av butiken (och antagligen OM) Min syrra sydde ihop lilla hålet.
    Ja - det är nog så de vill.. att plaggen lagas istället för att ersättas av nytt plagg. (billigare för dem såklart)
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-09 19:41:23 följande:
    Vi andra är ute i solen och njuter! Fick min frottéhood idag. Fick hämta den på Posten med rek. Trodde jag inte faktiskt. inslagningen var väl inte den bästa. ytterst ett lite "fetare" presentpapper o så silkespapper inne. inte mycket att hurra för men det var helt o fint iaf. måste nog beställa en i velour också, eller en frotté i gränt eller turkos. Precis min smak på plagg! Love it! såg ni Bambis köp - o sälj föresten? kanske jag ska sälja min cupcake chalk i 3 trots att det bär mig emot(den är så stooor)o försöka byta min Secret button dress till vit eller blå. har ni funderat på köp o sälj där? tror det kan bli bra!
    Japp - jag vill gärna efterlysa plagg där till att börja med... du har inbox av mig
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-09 19:41:23 följande:
    Vi andra är ute i solen och njuter! Fick min frottéhood idag. Fick hämta den på Posten med rek. Trodde jag inte faktiskt. inslagningen var väl inte den bästa. ytterst ett lite "fetare" presentpapper o så silkespapper inne. inte mycket att hurra för men det var helt o fint iaf. måste nog beställa en i velour också, eller en frotté i gränt eller turkos. Precis min smak på plagg! Love it! såg ni Bambis köp - o sälj föresten? kanske jag ska sälja min cupcake chalk i 3 trots att det bär mig emot(den är så stooor)o försöka byta min Secret button dress till vit eller blå. har ni funderat på köp o sälj där? tror det kan bli bra!
    Vad härligt! Jag sitter lite tajt till just nu *rodnar* det åkte ner en blus till igårkväll i en kundvagn... men annars skulle jag verkligen vilja ha en såndära frottéhood... köpte du 3a på den?
  • Bina

Pokergirl.. det där låter ännu bättre måste jag säga! Helintressant!

Japp jag har inboxat dig!

• Bina
    gambia90 skrev 2009-06-09 20:17:32 följande:
    jag söker jane loves terry tunika (frotte) rosa eller blå stl 4. (ej den med hood) Ebutiken som jag skrev om tidigare hade tydligen inte uppdaterat deras hemsida och lager ;( så de var slut där....
    Blå finns här: minzo.jetshop.se/
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-09 20:25:27 följande:
    nej, inte i stl 4. Det var den shoppen som jag beställd efrån men de kontaktade mig och sa att de var slut ;(
    aj-aj-aj... *ger mig ut på jakt*
  • Bina
    miniGrynet skrev 2009-06-09 20:33:18 följande:
    Oj, hjälp en ovetandes! Storlekar, finns det någon storlekstabell eller förklaring? Hoppas ni inbitna Oddare kan hjälpa mig!
    Jupp
    0=XS
    1=S
    2=M
    3=L
    4=XL
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2009-06-09 20:54:29 följande:
    Men så skiljer sig storlekarna en hel del från plagg till plagg... jag har allt från storlek 1-3 på mina plagg.
    jupp!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna