Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-08-07 00:56:48 följande:
    Nä, i morrn.jag ska sova nu ooch egentligen ska jag inte ha nån rea. Det är ju nyheterna som lockar!Men jag var sugen på Makeout dressen!
    Makeoutdressen fanns i storlek 2 och 3.
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-08-07 14:20:12 följande:

Såklart ska vi dela med oss. Jag väntade bara på mailsvar om jag skulle få min Berry dress. Jag fick den (bokat alltså) och den kostade EUR 115 hos Nina B, i powder stl 3. Någon 2:a verkade ej finnas. Jag frågade ej om andra stl. Ville så gärna ha Berry dressen som jag inte tyckt mig ha råd med tidigare. Dessutom är frakten rätt dyr och jag väntar på andra varor som ej skickats så det var bra att få med denna goding.Jag är ju rätt ny här och vet inte hur ni brukar göra. Jag bor ju på internet och letar överallt och shoppar, säljer själv en del på T och blocket och håller på. Jag är ledsen om jag bröt mot några regler som inte direkt ville basunera ut det när jag endast mailat och frågat om Berryn. Skulle jag gjort annorlunda? Vill ju inte börja min tid  gruppen med att bli illa omtyckt..................
    Du kunde väntat med att berätta tills du var säker på att du fick den!
    Trist att någon säger A men inte B.
  • freemind

Toddes fru skrev 2009-08-07 16:34:18 följande:

Allvarligt?? Kan hon inte få skriva vad hon vill...jag kanske misstolkar ditt sätt att skriva men sen när måste man tipsa andra om grejer bara för att man "hänger" i den här tråden. Är det en tyst överenskommelse eller..skittöntigt skulle jag vilja säga.
    Självklart får hon skriva precis vad hon vill! Men eftersom hon fick en negativ kommentar och därefter skrev en lång förklaring. Så var mitt svar mer riktat till hur hon skulle gjort för att inte få någon negativ kommentar.
    Själv förstod direkt varifrån hon shoppat
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 23:03:03 följande:
    Hilfe!Jag lägger ju upp mina mollysar på bloggen men nu har jag viggat upp en topp jag inte har bild på och OM har ju dolt vår/sommar-kollektionen nu.Har någon en bild på #858 Full emb tank i färgen Pearl?Den är såååå vacker och jag är ju toppnöjd med min full emb tank, blue.
    här Pinglan

www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p1539_Odd-Molly-Tank-pearl-858-R.html
  • freemind
    lillie skrev 2009-08-09 19:31:58 följande:
    Hej! Är det någon som vet om det finns olika varianter av Bubble tunikan? Jag vet inte riktigt namnet på den men den är vit med blått mönster i nederdelen :0). Undrar därför att jag tycker mig ha sett olika varianter av den, både med en knapp i halsringningen och i en annan variant där den var helt "stängd". Jag undrar även hurdan denna tunika är i storleken? Jättetacksam för svar.
    Tunikan-med knapp (mollyist.blogspot.com/2009/07/dagens-odd-molly_06.html) är gigantisk i storlek. Jag som är en 3-4:a har storlek 2 på min och den är stor på mig. Köpte en till min syster, hon är i vanliga fall en 3:a och storlek 0 passade perfekt på henne.
    Blusen ( www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p895_Odd-Molly-Bubbles-Blouse-white-653.html) är normal i storleken.
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-08-09 19:19:09 följande:

Åh kan någon hjälpa mig. Trodde jag hade koll på de flesta klänningar men inte.. Säkert för att jag endast sett  någon fårg jag inte gillade. Vad på kalas idag och såg en så sööööt sak.Detta är en klänning med u-ringning i tunt materal som en comma topp och tyget var i "snusnäsduksmönster" fast stort med vit bakrung och själva krumelurerna i blått och rött. Den var ärmlös och axelbanden ej tunna men ej breda som på en comma top. Ingen spets uppttill men liite veckat  u-ringningen. Sedan under bysten en rosa spets (som på comma top) och kjolen som går tll knät är det underbar spets  två olika färger rosa och benvit. Ganska grov spets som i livefirst ungefär.. Det är alltså samma tyg upptill som nedanför spetsen. Förstår någon vilken detta är och har numret?
    Är det denna du menar?

# 984 Angelina dress

www.tradera.com/Odd-Molly-Klanning-Angelina-dress-stl-2-984-auktion_95536873
    (ej min auktion osv.)
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-08-09 21:35:59 följande:

Tack för svar! Nej inte missing dress. Denna är ärmlös och har spets under bysten (så att huden bakom spetsen lksom är bar) Spetsen är rosa. Mycket tyg i kjolen och sedan härlig tjock spets i två lager - två olika spetsar.. Supersöt.Men missing dress är också jättefin!
    Du kanske inte såg mitt svar
    # 984 Angelina dress tänker du nog på. Kolla mitt inlägg här ovan, där finns en Traderalänk.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna