Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-06-10 20:54:55 följande:
    Snubblade på en rosa snuuuuuskigt billig på Blocket om det är en bra färg (men du får nog vara snabb)?
    Det priset är lite för bra för att vara sant och då brukar det vara så....
  • Bambiblogg
    Milliemolly skrev 2009-06-10 21:42:20 följande:
    Menar ni att det finns kopior????????Jag har nämligne en knytkofta köpt från usa (ebay) som jag är fundersam på? Är kopiorna väldigt snarlika? Lappen är inte samma nämligen som i mina andra knytkoftor...Hrm................Kan inte någon starna en bildtråd? Hade varit så skoj. Jag är STOR OM älskare och hittade den här tråden idag
    Bambi har skrivit flera inlägg om kopiorna... kolla där
  • Bambiblogg
    villemina skrev 2009-06-10 21:46:32 följande:
    Men varför tror du det? Min fråga är ju hur man ser det. *förvirrad*
    Det finns flera sätt att se det, bambi har skrivit flera inlägg om det.

Bland annat att det är tommar sidor i "boken"
  • Bambiblogg
    villemina skrev 2009-06-10 21:50:14 följande:
    Aha, får kolla lite på hennes blogg. Jag köpte en Summer of 2007 tunika i chalk och en Everyday long cardigan (tror jag den heter?) på Blocket. Trodde det var fejk men vet fortfarande inte. Har hållt sig jättefina efter tvätt och inga tomma sidor eller annat skumt med tags / böcker. Betalade 1100:- för bägge.
    Oj, men det är just dessa som brukar vara kopior. (Finns en lista på de vanligaste kopiorna på bambis blogg, min bibel ;))
  • Bambiblogg
    Bina skrev 2009-06-10 21:57:41 följande:
    Det är inte heller en säker grej - Odd Mollys huvudkontor har tittat på ett plagg som haft just dessa blanka sidor (ägaren till plagget finns härinne) och det var en originalprodukt.
    Kan det vara så att kopiorna är så bra att inte ens OM ser skillnad? För konstigt om man skulle få en äkta med tomma sidor i boken....
  • Bambiblogg

Är det nån som har Makeout dressen? Jag är lite sugen på en blå och det var precis nån som la ut en på tradera. Men den känns lite för sockersöt? Använder ni den ofta?

• Bambiblogg
    Milliemolly skrev 2009-06-11 18:30:00 följande:
    Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort Vad har ni under? annars var strl 1 bra.
    Jag brukar ha spoiler linne under.
  • Bambiblogg
    Milliemolly skrev 2009-06-11 19:47:15 följande:
    vilket är spoilerlinnet? är det det korta "nattlinnet" ?
    Ja, det kanske man kan säga... den är i 100% silke
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna