Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg
    Mabimao skrev 2009-07-19 01:02:12 följande:
    Även om det nog är kört så vill jag efterlysa "spring coat" Lila eller grå stl 3 eller 4.Jag har provat 4 och tyckte den var bra, men är ju en 3:a oftast.Vad tycker ni som har en? Hur är den i storleken?Så om ni ser en, rea eller inte hojta gärna till!!!Nu är det på tiden att jag släcker, övriga familjen har sovit ett bra tag.Go´natt :)
    Dom är små i storlekarna. Jag har gått upp en storlek på min och då sitter den perfekt tycker jag.
  • Bambiblogg
    SooJuicy skrev 2009-07-24 10:50:02 följande:
    Massa att dregla över, så mycket fint! Men jag har fastnat för en klänning från vår/sommar collektionen 2010, jobbigt att vänta nästan ett år på den
    Va? Vår/sommar 2010? Hur kan du se den?
  • Bambiblogg
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 22:31:09 följande:
    Har ingen bild. Såg en på en tjej på kontoret som hade köpt sin i Peking. "en äkta OM till superbra pris"... Öööööh not! Den var trådig, snett sydd och med konstigt polyestermaterial i.
    Kan du inte fråga om du får ta kort på den? ;) *nyfiken på kopiorna*
  • Bambiblogg
    Innerjoin skrev 2009-07-24 23:25:37 följande:
    Åhh, trist. Berätta, jag har också beställt....
    Jag fick fel storlek på mina bloomers, hade beställt de i storlek 2 men fick storlek 1!! Hon påstår att jag har beställt storlek 1 och nu svarar hon inte längre på mail. Jag som gärna ville ha mina bloomers.
  • Bambiblogg
    Innerjoin skrev 2009-07-25 11:45:37 följande:
    Men vad trist! Har du kvar ditt mail där det visar vad du beställt för strl?
    Nej, jag har tyvärr inte sparat det och nu svarar hon inte alls på mina mail. Förut så var hon snabb med att svara. Men jag kanske ska ta och ringa henne. Så tråkigt att det är fler OMbutiker med kass service
  • Bambiblogg
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:36:26 följande:
    Så flickor....dags att kolla in visningen om 20 minuter.......knas att det står test på sidan fortfarande........
    Hos mig står det inte test... gjorde det igår tror jag
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna