Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-12 13:34:10 följande:
    Hjälp! Jag vann en sån här:2.bp.blogspot.com/_fpPNJg3C8qw/SW9UveCT_TI/AA......på Tradera precis! Fast vinröd och orange. 490:-...Vad slarvig och kollade inte storleken riktigt, upptäckte nu att det var en 2:a!!! Jag har 3 i alla mina andra Mollysar. Hur är denna i storleken?? Jag är en storlek 40 i vanliga fall. Kanske kan gå...?Mina blusar i stl. 3 sitter ganska löst, skulle (som jag skrivit innan) haft allt i storlek 2,5 egentligen, men det finns ju inte. Tror ni det blir helt galet med en 2:a i denna modellen???Vad heter modellen, förresten??? Vad har ni att säga om den? Jag gillade den vinröda färgen ihop med det orange. Snyggt både till vita eller blå jeans.Help...
    Den är rätt så stor i storleken, så om du ligger mellan 2 & 3 så kan du nog ha en 2:a!

Modellen heter Light Cotton Embroidered! Jag älskar mina! Har flera ut flera kollektioner!

Har ni sett den roliga listan som bambi (bambi.blogg.se) har på sin blogg idag? Vi kanske borde ta och göra en varsin här?
  • Bambiblogg

Min första var just en Light cotton emb. Älskar dem! Har 4 stycken.

Siabellon: Men jag tänkte att den kanske var så bra gjord att det inte syns innan användning? Men sen efter lite användning/tvätt så märker man? För jag tror inte att OM skulle göra misstaget och ha tomma sidor i boken!

• Bambiblogg

Jag mailade country dreams förut och frågade om när de skulle få in höstkollektionen och fick svar:

Hej Jenny,

Höstkollektionen beräknas komma i mitten av juli redan. Vi kommer att ta in mycket från höstkollektionen och kommer vara störst på Odd Molly till hösten.

Mvh, Anna

Intressant! Eller hur?

• Bambiblogg
    Innerjoin skrev 2009-06-12 17:10:53 följande:
    Men åhh, hilfe bitte! Har letat i tråden nu, men hittar inte...Någon tipsade om en nätbutik i Skåne som eg inte var en nätbutik, utan man fick ringa eller maila och beställa isf. De hade 20% på OM fram till midsommar....Någon som vet vilken det är? Och isf Stargirl, kan du inte lägga in den i TS? Dessutom www.minzo.se och www.estiliodesign.se/ gallerielverket verkar inte finnas, inteneed2have heller...
    Nej, den där listan verkar behöva uppdateras!
  • Bambiblogg
    malinoski skrev 2009-06-12 18:14:37 följande:
    Hittat en webbshop som har OM rea!www.strawberry-clothing.co.uk/index.phpNy shop för mig så vet ingenting om den..Någon som har erfarenhet?
    Så roligt med en till butik! Men nu har jag inte råd att handla mer och så vill man hinna spara till höstkollektionen. För den kommer väl nästa månad?
  • Bambiblogg

Usch, nu när jag såg i bambis blogg hur taradiddlen satt så ångrar jag att jag var så ivirg och köpte en i powder. Indy klänningen var mycket finare.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna