-
Absolut, visst minns jag dig!!!!Träskorna är från Smultrongården utanför Örebro, där jag köper mina Odd Molly med...man kan även söka på estiliodesign.se tror jag...Duntoffla skrev 2009-07-14 20:50:40 följande:Skrutteruttan- vet inte om du minns mig från dansktråden? Hur som helst så är du superfin i dina OM-plagg! Måste även fråga var du har köpt de fina träskorna? De ser supersöta ut. -
Gillar den jättemycket, mannen tyckte den var superfin också *lite fransk adelsdam*...jag är ju annars en jeanstjej, men nu har de där förbaskade extrakilona satt sig så att jag INTE kan ha några jeans och jag vill inte köpa nya i större storlek....kanske att jag tar tag i det till hösten eller så blir det nya underdelar då...men klänningen är i alla fall rar, skall nog ha den på torsdag när jag skall ut och äta med min far...Puffig Pingla skrev 2009-07-14 20:58:49 följande:Men geeeeeeeeeeeeeeee!!!! Så snygg du blev i dem....Helt rätt färg på Taradiddlen. Och lovlier kniten blev jättefin oxå.Jag kommer aldrig bli en Taradiddle-girl. Är för muskulös *öhum* eller nåt . -
Precis!Mabimao skrev 2009-07-14 21:55:59 följande:Calou väl?
Jag gav 895 för mina...till barn kostar de 595 *såå söta*Duntoffla skrev 2009-07-14 21:59:24 följande:Åh vilka fina! Så nu måste jag till Örebro också Minns du vad de kostar? Amen heej! Det verkar som om många av oss rör sig i samma trådar Allt bra?Har inte sett dig bland pölsekärringarna på länge. Tack för rådet ang skorna. *funderar vidare* -
Den blusen är verkligen fin...Har hittat massor av "gammalt" som jag är på jakt efter men det är ju en djungel på marknaden...Färgen är grym!Mamma2001 skrev 2009-07-21 11:50:30 följande:Dagens lilla Odd Molly bild nu ute i bloggen -
Hej Odd Molly-fantaster

Jag brukar hoppa in och läsa lite här var och varannan dag, få tips och idéer. Kollar in era bloggar ibland och hittade faktiskt en fin grå tunika med orange broderi på bröstet (hos minmolly tror jag det var), beställde den tillsammans med en helblå blus med lite smockaktigt på bröstet och en grå tröja med luva....Allt på rea från Sidandsally, 2 100 kronor, det kan man inte klaga på, eller hur?
Jag tänkte fråga er experter vad den här blusen heter, är ju såå fin, men jag är inte sugen på att betala fullpris, kanske kan hitta den någon annanstans...
http://www.bubbleroom.se/produkt/odd-molly/17350/odd-molly.aspx
Letar också efter en imagination wrap i grått...och artology long skirt i storlek 0 eller 1...någon som vet var jag kan hitta de här plaggen?
Funderar på en tredje resa till Smultrongården imorgon...har kollat på en del där men varje gång man är där upptäcker man ju nya saker
.
-
God morgon i tråden
Idag orkade jag gå igenom hela Summer sale på shirtstory.... jag hittade imagination wrap där! Igår när jag var på Smultrongården provade jag den i storlek 2, var nära att köpa den fastän jag är en 0-1:a...provade hatehate tee i almost blck men blev snål och köpte den inte. Den fanns också på den tyska sidan, köpte den och en liknande i lila, sist blev det en kjol, vet någon när den är ifrån?
http://www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p1766_Odd-Molly-Coquette-Skirt-Purple-895.html
Tänkte att kjolen, tröjan och båda topparna skall passa ihop, vad tror ni? -
Åh tack! Då var den mao rätt ny då...freemind skrev 2009-07-23 09:29:31 följande:# 895 Coquette Skirt Purple från årets sommarkollektion.
Känns lite pirrigt att handla från Tyskland faktiskt...hopppas det inte krånglar till sig utan att paketet kommer fram...Ni andra som handlat därifrån har varit nöjda, eller hur? -
Hoppas hoppas på leverans från sidandsally idag!!!!!Isåfall kommer det nog bilder till kvällen!
Det är dyrt att ha hamnat i OM-träsket
-
Åh man önskar ju att man vore miljonär!!!Har haft astråkigt hela dagen och verkligen dammsugit alla webbutiker...Hittade en lovely knit i cherry som kommer till hösten...någon mer som är sugen på den?
http://deepfling.com/oddmolly/?filter=all&cat=&product=1246825044 -
Hmm, ja 100 % ull står det...vi har svinkallt på jobbet så den kommer att passa utmärkt! Är det någon som vet om svenska web-butiker skall ta in den? Hur vet man sånt förresten?Morty skrev 2009-07-23 21:44:04 följande:Gudars va fin den var!! Den är i ull va? Jag är så känslig för sticksiga grejjer.