Odd Molly tråd för oss inbitna
. I den takten kan jag INTE fortsätta...Idag har jag på mig den underbara superpleated blouse....klar favorit hitintills!
. I den takten kan jag INTE fortsätta...Idag har jag på mig den underbara superpleated blouse....klar favorit hitintills!
)...Du ser alltid så oförskämt fräsch ut på dina bilder!!!!
. Tittar lite på en crochet lovely knit , varför ligger de på typ 3 200 kronor medan en vanlig lovely knit kostar runt 1700? Och hur kan en jacka kosta runt 2000 när en del blusar kostar runt 2 200...? Har det med antalet de är uppsydda i? Eller detaljer? Material? Bara nyfiken...
Såg precis visningen...jeanskjolen var underbar, likaså koftan med fjärilar, många fina linnen/underklänningar som var fina..Tycker dock att det är trist att alla modeller ser ut som pinnar...Eller är jag dum som säger att vi är många med kurvor som bär OM, det hade varit roligt att se hur kläderna satt på mer "normala" kvinnor...
. Väntar på ett speciellt tillfälle för att få bära Taradiddle...jag tog en röd så det kan ju bli fint till december om inte annat...

Åh vilket ståhej det är här i tråden....Med tanke på allt snack om kopior skulle jag INTE köpa en OM på Tradera...Inser ju att ens egna plagg kommer att bli svårsålda om man någon gång vill göra sig av med dem...
.
Jag längtar och väntar på nyheter i butikerna nu så man kan shoppa loss lite grann!
Duntoffla: Fin den är jeanskjolen förresten! Vet någon om den finns i utländska webbutiker, svår att få tag i förstår jag...
Behöver lite hjälp...
Den här blusen är ju helt underbar, är det någon som provat den och kan säga hur den är i storleken? Det som är under, är det linnet eller underklänningen? Svårt att lista ut tycker jag..Är det smart att satsa på linnen eller underklänningar? Vad har ni under blusar (de är ofta rätt korta har jag upptäckt, blusar/tunikor/skjortor)?
http://folkart.se/produkt.php?pid=1535
Tack för hjälpen!!!
Nu ÄNTLIGEN är första ordrarna från höstkollektionen lagda! Det blev en t88 tunic grå från Tintinstyle...Sedan en Spoiler undertank powder och en Light Cotton Embroided s/s - Cherry från Ajabajakids. Från folkart blev det en mörkblå cotton twill skirt...
Nu väntar jag på Lovely knit cherry som jag lagt handpenning på på Smultrongården...Vill ju ha en hearted tunic också...om jag hittar en!
...Jag har dragit mig lite för att använda den, men idag kändes den helrätt och jag fick komplimanger *glad*