Inlägg från: Skrutteruttan
|
-
-
Ingen rea på Smultrongården....Peak skrev 2009-07-24 18:03:51 följande:Har du varit här i krokarna Vet du att det finns två butiker i stan som säljer OM här? Tjugotre och Heaven.Vill ha tag i en Grandmas´coat, strl 1 också, ingen som sett till på rea? -
Jajamen! Mina Bloomers, private linne och lovelier knit och en mastodontvagn med tre småkidz i...Var det mig du såg då?Peak skrev 2009-07-24 18:59:41 följande:hmm trist då....var du på stan idag?? Såg dina bilder i BT och tyckte jag såg en tjej i likadana kläder idag -
Lite nyfiken bara...jag skulle vilja köpa HUR mycket som helst men tyvärr så sätter plånboken stopp...Jag är förskollärare med rätt dålig lön...Vad jobbar ni andra som? Blir lite avis, vill också shoppa för stooora summor
. Man skulle ha en rik karl....
-
Imorgon skall vi till Stockholm, men tyvärr lär det inte bli någon molly-promenad för mig...Vi har med oss fem av våra sju barn och då är det bara tonårstjejen som skulle uppskatta en molly-jakt...Men jag hoppas ändå på att jag skall springa på någon goding
. Vi vill hinna hur mycket som helst på typ ett dygn...Junibacken för de små, Grönan för de stora, Vasa för mannen, aquaria för....? Så egentligen vore det inte mer än rätt om morsan fick löpa amok på stan...
-
Hej på er
Idag har jag varit på Smultrongården på förhandsrea...fick 30 % rabatt på allt utom nyheterna förstås...Inköpen finns i bildtråden *nöjd*.
Väntar på min leverans från Tyskland *spännande*. -
Tack...elma skrev 2009-07-28 19:09:41 följande:skrutteruttan: vilka fina fynd! -
Hmm, som lovelier knit skulle jag vilja säga...ganska normal med andra ord...elma skrev 2009-07-28 19:25:55 följande:skrutteruttan: hur är tenfold kniten i storleken? -