Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-29 12:23:47 följande:
    Tack för tipset!Jag testade min som linne under min #787, det blev jättesnyggt!Ska lägga upp bild på bloggen snart :)
    Kul! Ser framemot bild.
  • Puffig Pingla
    gumzan skrev 2009-06-29 20:51:46 följande:
    Hej ni Odd Molly galna, ni vet väl att Odd Molly säljs på Kosta Outlet! Där det är 30-70% på plaggen.
    Wohooo, känner att jag borde åka och hälsa på släkten i Småland
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-30 01:14:26 följande:
    Nu finns fotot in bloggen... glömde helt bort det i värmen :)mollyist.blogspot.com/
    Snyggt! Vilken ball variation av blusen oxå. De ser ju ut som de är gjorda för varandra.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 07:28:09 följande:
    Supersött! Precis sådär gjorde jag men med min private embroidered skirt före jag fick min dress .. men såklart blev det så mycket gulligare med denna av silke! awww... tack för att ni spär på mitt begär
    {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_wink} blink blink.
    You know where to find it...........
    Förmodligen sitter halva världen och väntar på att ninja på den för den ligger fortfarande på utropspris.

Den hänger på garderobsdörren och eftersom jag har fortfarande inte fått min 4a från Marengs kommer jag få lätt separationsångest om den flyttar innan den andra kommer. Får väl klämma på den i powder under tiden
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 08:09:00 följande:
    powerpuff - jo jag tänkte köpa din.. kan du skicka den idag?
    Tradera stängde ju ner i natt och när jag kollade i morse var mina auktioner nollställda. Var helt säker att det blivit pannkaka av det hela men den uppdaterade sig för nån kvart sedan.
    Jag suger på att sälja saker via tradera. Förra auktionen blev ju världshistoriens längsta i stället för fyra dagar. Går så där för mig.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-30 10:48:11 följande:
    Du ska se de budar sista minuterna! Ang. Traderas nya utseende, åh jag avskyr när de gör så! Känns som jag är inne på en sajt jag aldrig varit på innan. Tog mig flera minuter att hitta "Nya auktioner först"-funktionen. Hette inte ens likadant längre. Usch o fy för nymodigheter! Bina - You know what is on the tvättställning.
    Ja? Vad är det för stil. När jag precis börjar fatta hur det funkar och hitta funktioner mm - då ändrar de hela upplägget!! Gahaaaa!! Tänk på att jag är gammal nucka med förvirring som mellannamn.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 17:52:15 följande:
    Powerpuff.. du kanske har en frilled blouse dessutom Jag vill så väldigt gärna vinna något ikväll.. undrar om jag kan få det verkliga inköpspriset berättat för mig..
    Det är en statshemlighet. Men jag kan avslöja att NK hade 30% rea härom veckan.

Nu ska jag knata till affären och hämta mitt paket från Marengs. Väntat sedan förra tisdagen så jag var lite orolig att det kommit bort. Kan meddela att de rekar paketen (därav deras höga fraktkostnad).
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-30 19:08:03 följande:
    På Marengs står att man kan förbeställa ur kommande kollektioner, däremot kan jag inte hitta dessa kollektioner. Deras hemsida verkar lite dåligt uppdaterad - det står Preorder Now på 2008 kollektionerna!
    De hade höstkollektionen framme ett tag. Ett antal andra butiker hade ju oxå det. Misstänker att OM har varit ute och knäppt butikerna på näsan.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna