Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-30 19:27:18 följande:
    Är du kvar här än? Vi väntar ju på rapport om din leverans
    Honey, I'm home!

Sitter i ett moln av Molly-doft just nu.
    En spoiler underskirt rose i rätt storlek (må den lilla hitta ett trevligt hem )
    En lovelove tank rose
    En purple cupcaketank (äntligen)

Fint och gulligt förpackat. Skulle beställa mer från Marengs om inte fraktpriset var så f-b dyrt.
  • Puffig Pingla

And Bina is the winner!!!

Nu har jag inte bara boppat utan rumpat dina kläder oxå. Mwawahahahaaa 

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 20:15:28 följande:
    OHHHHHHHHHHH *dansar* hjälp vad bra det blev för mig *rodnar*
    Ja, du får köpa en glass el nåt till mig. Kommer ju gå i konkurs nu.... eller inte
  • Puffig Pingla

Måste ju säga att det var en av de grymmaste ninjningar jag har sett .

Själv ninjade jag hem ett snöhalsband samtidigt. Måste ju lugna nerverna med något. Och man kan ju inte alltid ha egenproduktion på sig.

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 20:22:36 följande:
    Ja jag var illamående.. funderade allvarligt att gå och hämta något alkoholhaltigt.. men det kanske jag skall göra nu - jag har ju semester och kan fira min vinst! (jag gillar inte att du ff inte har msn )
    Ah - bra påminnelse om att jag ska ringa supporten så jag får min egen dator. Sen kommer jag kunna köra vad 17 jag vill på min dator.

http://images.tradera.com/384/84681384_2.jpg  Det ser ganska klumpigt och trist ut på bilden men det är riktigt snyggt på (iaf på en tjej jag såg). Listpris på den rackaren är 600kr så 111kr måste ju ses som ett klipp .
  • Puffig Pingla

Ias: Mathilde på Hamngatan i sthlm hade flera väskor på rea förra veckan. Ring dit och kolla. De brukar skicka om de har dem inne.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-30 23:21:40 följande:
    visst är det Multi kultin i grönt du är ute efter? 'den är superduperfin! Mycket finare i verkligheten än produktbilden fr OM tycker jag. kolla mitt foto, den är iofs suddig men iaf!mollyholic.blogspot.com/2009/06/jag-vet-jag-s...Jag vill inte skiljas fr min då den är perfekt. men jag har sett några webshoppar som har den ff, men ingen på rea. tyvärr!
    Jamen den fanns på rea på både Åhlens City och Mathilde.
  • Puffig Pingla
    malin o skrev 2009-06-30 23:35:17 följande:
    Gokväll! Ska till Kristianstad o sen vidare till Kalmar o Borgholm, Öland. Tipsa mig om var jag ska gå för att hitta OM?
    Vilhelmina har nog koll på de trakterna.
    Vet ju inte var du kommer ifrån men passerar du Hörby på vägen till Kristianstad så finns Idyll som har 20% på all OM just nu.

Ias - de har även Multi Kultin (hon skickar mot postförskott och är supertrevlig).
  • Puffig Pingla
    malin o skrev 2009-07-01 00:25:48 följande:
    Tack powerpuff! Ska ju faktiskt till Hörby redan i morgon. Mannen ska springa nått lopp, och då får ju resten av familjen underhålla sig med nått? Perfekt!
    Vilken flax. Jag skulle verkligen vilja besöka hennes butik men den ligger ju en bit härifrån tyvärr.
  • Puffig Pingla

Hahaaa, har du hittat min sugiga blogg på live???  Hatar lives bloggsystem så jag lägger inte in någonting nuför tiden.
    Jag köpte 2 änglagrisar och en snigel från Faster Atta. Hon var jättesnabb, supertrevlig och grisarna och snigeln var ursöta.

Pip inte över att det är varmt - vissa av oss sitter och jobbar och lider av att nån dåre skruvat upp luftkonditioneringen så mycket att man måste ha kofta och halsduk på sig. Känns en smula bisarrt när det är 25 grader varmt ute.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna