Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-07-05 21:59:04 följande:
    Jag skulle också vilja ha en tenfold i bomull....
    Jag oxå. En chalk utan texten på ryggen. Men nu är det nästan 9 månader till de släpper bomulls Tenfold igen.
  • Puffig Pingla
    Ugglan71 skrev 2009-07-06 15:06:39 följande:
    Gud vad kul att hitta hit. Älskar deras kläder. Längtar så till hösten. Ska sälja av ett par plagg så man kan köpa nytt. Har inte sålt på ett tag på tradera. Är det verkligen så allvarligt med kopiorna? Känns att det blir mer hysteriskt att sälja om ingen vågar bjuda. Har endel plagg från de äldre kollektionerna bla veranda coat... Hur gör man om man får frågor från köpare om det är äkta. Har ju inte kvitton kvar på odd molly jag köpte för fler år sedan. Har visserligen alla tags...Mitt senaste köp är rena fyndet från Folkart en röd/rosa temptation tank för 750 kr och en fantastisk halsduk från havenstockholm. Väntar på att de ska komma...
    Kul att du hittade hit.
    Jag tror inte du behöver vara orolig när du säljer från de gamla kollektionerna. Det har ju knappt gjorts några kopior på dem och den som köper från äldre kollektioner brukar ju vara ett OM-fan så man har ganska bra koll.
    Däremot så är det nog ett helvete att sälja en lovely knit just nu.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-06 15:30:18 följande:
    Neej vad tråkigt!! Hoppas säljaren är samarbetsvillig!PPP - Me like your blog! Kul att få se iaf halva dig Åh jag köpte samma Temptation Tank i lördags, den är underbar!
    Japp! Tackar. Notera den snygga positionen som nog drog av 15kg på bilden .
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-06 16:30:51 följande:
    PPP - tack för silvertejpsrådet .. vad tycker du om mitt swap-förslag då?
    Ska klura......  Jag lever ju hela tiden i ambitionen att inte köpa mer saker (i det ingår swapa) bara sälja. Går så däääääääääääääääääääääääääääääär.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-06 17:08:26 följande:
    När jag såg dig så kändes mina fynd i dag som klockrena. Livelot är ju så söt.
    Äääääälskar min livealot. Längtar tills de nya färgerna kommer.
    Jag som är rund borde förmodligen inte ha så korta toppar men det går ju som sagt att lösa med snyggt under
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-06 19:25:16 följande:
    Jag tror vi har typ samma storlek. Tyckte det såg ut på på bilden. Tänker mig ett långt linne eller så under.Äger du en jeanskjol? Stl?
    Hihiii, är en rejäl 4:a.
    Jeanskjolen i strl 4 går på mig men den sitter inte snyggt så jag äger ingen. Kör med en kopia från Kappahl.

Men jag filar på det där med figuren. Är förhoppningsvis en liten 4:a när sommaren är slut.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna