• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will

Jag kan inte heller låta bli att uppdatera webshopparna. Jag bara vet att detta kommer sluta med en postförskottsavi i brevlådan..

• Audrey Will

*läser tillbaka i tråden* PPP - Barbaskön.. hahaha!

• lillie

Hej på er! Har hittat en sida där dom säljer koftan jag letar efter, Tenfold Knit i bomull. (Har nog lagt ner att leta på Tradera eftersom det varnas för kopior av just Tenfold Knit bland annat). Grejen är att det endast finns kvar storlek 0. Har läst tidigare här i tråden att de i bomull ska vara lite större i storleken och töjer sig lite och funderar på om jag ska våga chansa och beställa den. Är en väl normal S/M men rätt bystig. Vill ju att den ska sitta snyggt och figurnära. Men är storlek 0 helt åt skogen litet tror ni? Så synd man inte kan prova nånstans....

• Mamma2001

Ja... då sitter man här igen då! Verkar inte vara nån speciell som har uppdaterat webshoppen än inte... Frågade igår på Bernad & bianca också här i stan, och dom verkar inte ska få in något nytt förrän i augusti heller... Buhuu!

• Pokergirl

Och om det nu är så att dom går i postnummerordning så innebär det att jag som bor här uppe i norr med ett 90. ..-postnummer kan vänta höstkollektionen i oktober kanske. Bittert!

• Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-07-10 08:57:05 följande:
    Och om det nu är så att dom går i postnummerordning så innebär det att jag som bor här uppe i norr med ett 90. ..-postnummer kan vänta höstkollektionen i oktober kanske. Bittert!
    Ologiskt med tanke på att ni får kallt väder först och behöver långärmat innan oss andra! *känner mig smart och mailar Odd Molly HK*
  • Stargirl
    lillie skrev 2009-07-10 08:22:49 följande:
    Hej på er! Har hittat en sida där dom säljer koftan jag letar efter, Tenfold Knit i bomull. (Har nog lagt ner att leta på Tradera eftersom det varnas för kopior av just Tenfold Knit bland annat). Grejen är att det endast finns kvar storlek 0. Har läst tidigare här i tråden att de i bomull ska vara lite större i storleken och töjer sig lite och funderar på om jag ska våga chansa och beställa den. Är en väl normal S/M men rätt bystig. Vill ju att den ska sitta snyggt och figurnära. Men är storlek 0 helt åt skogen litet tror ni? Så synd man inte kan prova nånstans....
    Nej då kan du inte ha stl 0. Jag har stl  är stl 0 men har stl 1 på just den koftan. Annars blir den väldigt koet och tight (tycker jag).
  • lillie

Ok, tack för svar stargirl. Nej misstänkte att det nog var för litet. DOm har inte så stort utbud här i min stad, så det är lite synd. Man vill ju helst prova.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna