• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 21:38:44 följande:
    Det är jag som är Inga Gill-varning. Min rumpa är inte gjord för att synas i velour. Den gör sig bäst osynlig, dvs i fladdriga kjolar.
    Alltså, min rumpa skulle självdö om den tvingades i de där byxorna, likså mitt förhållande och min självbild.
    Majgodd!
    De är fula även om jag hade en snygg häck
    Nu har jag inte det, då är det ännu värre.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 21:38:44 följande:
    klockren definition om hur längden kan bli helfel.

Det är jag som är Inga Gill-varning. Min rumpa är inte gjord för att synas i velour. Den gör sig bäst osynlig, dvs i fladdriga kjolar.
    Jag skrattar varje gång jag ser I-J framför mig i den dressen. HiHi.
    Jag får se om jag vågar köpa high pants i 4:a. Svarta eller velvet.......inga vita eller rosa.
    Jag vill se en bild på någon som har lite större storlek som jag med sådana på. De bilder som finns är ju på smalisar (rimmar på lyllosar....)
  • oOrosamarängerOo

Ang byxlängdpratet....jag är 173cm (har dock långa ben) och tycker inte de ser kloka på. Äger inga men prövat och ser ut som ett par förkorta byxor. Gillar annars modellen att och att de är utsvängda men borde göras längre.

• villemina

Sitter o drömmer om en fet lön nu. Är mammaledig och ska vara ett tag till, sparar på föräldradagarna så gott det går men nu vill jag ju handla kläder!!!

Bara för det har jag börjat längta tills jag ska börja jobba igen. Känner ett väldigt behov efter en massa OM...

Kanske ska sluta läsa här??

Härligt blir det sen(när jag börjat jobba igen), med 4 ggr så mycket pengar som nu. Då jäklar ska Visa-kortet glöda!

(Ursäkta, det här var lite OT märkte jag nu).

• Innerjoin

Vilken affär på Barkaby Outlet har OM?

• Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-07-09 22:19:49 följande:
    Sitter o drömmer om en fet lön nu. Är mammaledig och ska vara ett tag till, sparar på föräldradagarna så gott det går men nu vill jag ju handla kläder!!!Bara för det har jag börjat längta tills jag ska börja jobba igen. Känner ett väldigt behov efter en massa OM...Kanske ska sluta läsa här?? Härligt blir det sen(när jag börjat jobba igen), med 4 ggr så mycket pengar som nu. Då jäklar ska Visa-kortet glöda! (Ursäkta, det här var lite OT märkte jag nu).
    Äh, klart man kan diskutera mollydollars .
    4ggr nuvarande inkomst leker man ju inte bort. Det blir många mollysar av det.

Är det någon som har koll på om long cardigan kommer i andra färger än royal? Det blir liiiiiiite väl intensivt för en sån mes som jag.

Ps. har ni spanat in underklädessortimentet som kommer i höst??? Finns lite på min blogg och massor på OM's hemsida. *drömmer om en spoiler i färgen chocolate* {#lang_emotions_kiss}
  • Audrey Will
    Kajsan skrev 2009-07-09 21:50:03 följande:
    Alltså, min rumpa skulle självdö om den tvingades i de där byxorna, likså mitt förhållande och min självbild.Majgodd!De är fula även om jag hade en snygg häckNu har jag inte det, då är det ännu värre.
    Bina! Bina! Ser du vad de skriver om våra velourbebisar? *stött* ( )
  • malin o

Var i Borgholm o var otroligt sugen på OM efter att ha hållt till i denna tråden Det var inte REA på Lavendel men jag kunde inte hålla mig ändå. De hade inte mycket kvar. Stod o velade mellan en grandma o en virkad omlott kofta i rosa (är det lovley knit nåt?! lär mig aldrig namnen o definitivt aldig siffrorna...) Tror jag stod där i 45 min o provade, barnen var inte lyckliga... Men det blev en grandma för den var ju typ 800:- billigare, MEN nu kan jag inte släppa den andra, den var ju supersnygg!!!!
    Nån som har koll på var den finns på REA?? Vet ni vilken jag menar? Storlek 2!

• freemind
    Innerjoin skrev 2009-07-09 22:38:57 följande:
    Vilken affär på Barkaby Outlet har OM?
    Brands Factory Outlet
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-09 22:40:41 följande:
    Bina! Bina! Ser du vad de skriver om våra velourbebisar? *stött* ( )
    Du "miss 178 centimeter över havet", kom igen när din rumpa ser ut som Barbaskön on crack när du har velour på dig.

Tycker de enfärgade är snygga på andra men den där Traderabilden... Scary!!! (förlåt kära personen på bilden men det var verkligen inte vackert. Tar du åt dig och blir stött kontakta mig och jag lovar att skicka över en bikinibild på mig).
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna