Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Är det nån av er som läst? vet att jag ber om mycket men jag vet faktiskt inte hur jag ska bemöta det hela. Har dessutom fått svar av denne anonyme på mitt svar. är det sant som han/hon skriver tror ni?

• Siabellon
    elma skrev 2009-07-24 19:10:00 följande:
    Siabellon: Det finns alltid människor som vill veta och tror sig veta och kunna mest och bäst om saker...det är svårt att bemöta sådana påstående som denne anonyme kommer med. Det är säket så att de kan finnas någon sanning i det denne skriver men jag personligen vill hellre vara " omedvetet lycklig" och glädjas av mina kläder. Ignorant tycker säkert vissa, men det är mina pengar och jag har rätten att välja vart jag vill spendera dem....
    Tack för din åsikt!
    JAg håller ju med dig o när man läser hennes(tror det är en tjej iaf)kommentarer så finns det så mycket tvetydigt.
    jag har faktiskt valt att inte kommentera mer o tog även bort ett hätskt inlägg fr min käre make som gick igång.
    jag är som du - jag älskar plaggen och väljer att tro att Odd Molly inte mörkar eller så vad gäller tillverkningsland.
  • Siabellon

Får man fråga er Superpleatedägare hur denna blus är storleksmässigt? köpte en i dag på Tradera i min vanliga 3a men har för mig att jag provade en i rosa på OMbutiken i våras o den var rymlig som bara den. Tror ni den blir för stor?
    *orolig*

• Siabellon

Fasiken då har jag nog förköpt mig m a o. Men får väl kränga den om den inte passar. Har ju för mig att den rosa fick mig att se ut som en fyrkantig Barbapapa men vad gör man inte när köplusten tränger på o man inte har så stort utbud i stan!

Är i valet o kvalet om jag ska följa med t Sthlm på fredag när maken ska på begravning. Tänkte först att jag o 2åring kunde hänga med o gå på stan men han är så vild så jag vet inte om jag pallar. Sen om det börjar bli urplockat i reahyllorna är väl alla 3or slut antar jag.....

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:13:13 följande:
    Siabellon: Det där inlägget kommer från någon av dem som livnär sig på att kränga bulkar av varor på tradera. Kopior el äkta vara oavsett så har vårt diskuterand påverkat deras business. Klart de är p* off på oss. Och solklart finns det kopior ute. Lovely Knit kopian ser ju rent för jävlig ut.
    Ja, det är nog så. De är nog lite rädda ändå. Sa ju att vissa misstänkta kopior är mindre i storlekarna o på det fick jag svar att de kan SE mindre ut för att de inte är strukna!!!
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:36:16 följande:
    Nja, Den blir tältig när bysten står ut. Jag kan ju inte ha lovealot eller philander blouse heller pga samma skärning (söm ovanför bysten). Tror den blir bra. Klart bruden ska åka till stan. Har ju inte kollat Jackie i Sickla, OM-butiken och Maritza på söder.
    Man får väl kränga en tenfold över eller nåt så blir det bra.

JA, jag är så sugen på att reafynda så det väger näästan över att ta en sväng ner till fjollträsk.
    Får han en klubba o jag tar han i sele eller nåt så kanske det skulle funka. Men då kan jag inte prova nåt, det betyder att han måste ner på marken o då är det kört.......

vi får se hur det blir.
  • Siabellon
    jompa skrev 2009-07-24 21:39:17 följande:
    Alltså hur kommer ni ihåg namnen på alla plagg? Kommer knappt ihåg mitt eget namn ju.
    Fniss!
    Ibland snurrar det här med ska du veta. livealot o lovealot o gud vet allt!
  • Siabellon

PPP: men eller hur! Det var när den kommentaren kom som jag bestämde mig för att lägga ner......

• Siabellon
    Siabellon skrev 2009-07-24 21:47:46 följande:
    PPP: men eller hur! Det var när den kommentaren kom som jag bestämde mig för att lägga ner......
    Om att det stryker kläderna så de ser större ut alltså.

Till den som undrade vad vi andra har för jobb: trisslottsskrapare med stora förväntningar! det är jag det!
    (ssk men hemmamamma just nu)
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:49:16 följande:
    Välbetalt jobb, välbetald make, inga barn ( ) = mycket molly dollars.
    Pufflan då! *klappar på kinden*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna