Odd Molly tråd för oss inbitna
Är det nån av er som läst? vet att jag ber om mycket men jag vet faktiskt inte hur jag ska bemöta det hela. Har dessutom fått svar av denne anonyme på mitt svar. är det sant som han/hon skriver tror ni?
Är det nån av er som läst? vet att jag ber om mycket men jag vet faktiskt inte hur jag ska bemöta det hela. Har dessutom fått svar av denne anonyme på mitt svar. är det sant som han/hon skriver tror ni?
Får man fråga er Superpleatedägare hur denna blus är storleksmässigt? köpte en i dag på Tradera i min vanliga 3a men har för mig att jag provade en i rosa på OMbutiken i våras o den var rymlig som bara den. Tror ni den blir för stor?
*orolig*
Fasiken då har jag nog förköpt mig m a o. Men får väl kränga den om den inte passar. Har ju för mig att den rosa fick mig att se ut som en fyrkantig Barbapapa men vad gör man inte när köplusten tränger på o man inte har så stort utbud i stan!
Är i valet o kvalet om jag ska följa med t Sthlm på fredag när maken ska på begravning. Tänkte först att jag o 2åring kunde hänga med o gå på stan men han är så vild så jag vet inte om jag pallar. Sen om det börjar bli urplockat i reahyllorna är väl alla 3or slut antar jag.....
PPP: men eller hur! Det var när den kommentaren kom som jag bestämde mig för att lägga ner......