• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Solskensmamman06 skrev 2009-06-17 10:05:18 följande:
    Bina, Gud va fin din #859 Full embroidered smock dress blue är! Går och önskar mig en sån, men avvaktar lite till någon rea kommer på en 2:a. Hur är den i stlr? Vilka underbara Mollysar du har! Lite nyfiken, vad fick dig att säja den underbara frotte tunikan?
    Klänningen är rymlig i storlek - jag har valt 3 på den (är 4-3:a) Ja gud - vilken ågren - den där fina Jane loves terry är redan såld men jag tänkte som så att jag ville ha en blå istället och snart kommer nästa kollektion. *jaga jaga*
  • Bina
    silverspoon skrev 2009-06-17 12:14:21 följande:
    Solskensmamma - jag köpte min 9th sweater på Ajabajakids, dyr var den men fin är den. Så himla användbar också! Man måste bara vara noga när man tvättar den, lägga den på tork, annars töjer urringningen ur sig och hamnar långt nere på magen ... Jag tycker att OM ibland är lite VÄL urringade. Jag har ganska stor byst och "dresscode" på jobbet, så ibland blir kläderna lite för utmanande för kontoret och jag känner mig inte bekväm. Någon som håller med?! Bina - funderar på en #859 - du tycker allts¨den är stor i storleken? Är den väldigt vid? Är den vita genomskinlig (urrrrsäkta alla frågor!)
    Ja den vita är ganska genomskinlig.. jag har bara snabb-provat den ännu. Vid i modellen är den - jättemysigt med mycket tyg utan att för den delen bli klumpig.

Menar du att du använder din 9th sweater utan något under? Det skulle jag aldrig kunna utan att visa allt
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-17 10:49:52 följande:
    har precis mailat minzo om cupcaken... får se om man får snabbt svar eller inte. nån som har handlat därifrån än? pokergirl: håller med,det luktar skumt!
    håller tummarna
  • Bina
    silverspoon skrev 2009-06-17 12:33:22 följande:
    Bina - nejnej, det skulle aldrig funka! Jag har alltid ett långt linne under! Men om jag då har ett urringat linne så kan det se lite vulgo ut om urringningen på OM-plaggen går ner till naveln ... Någon som provat Fields of Lace? Sååå fin, men dyr!
    fniss - jag tänkte väl det
  • Bina

Någon som har både robe och terrytunic? är de jämförbara i storlek?

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-17 13:32:20 följande:
    fort nu! skulle ni bjuda över 2000 för en lovley crochet på tradera av en som är ny på tradera, dvs inga garantier alls. den är så BLÅ o fin koftan o jag vill ju ha den!!
    nejnejnej - hejda dig.. det är inte värt det
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-17 09:27:17 följande:
    Med den fascistoida postsnubben skulle jag inte hoppas på något paket förrän jul . Men vi håller tummarna. Jag puffar runt i min sjal idag
    Nej du har nog rätt ingen scarf till mig *psykbryt*
  • Bina
    silverspoon skrev 2009-06-17 13:14:09 följande:
    Bina - ville inte du ha en Jerry loves Terry, marinblå i stl 4? Finns på Minzo!
    Tack -de är slut där...
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-17 13:38:43 följande:
    i sista sekund! var precis på väg att buda du räddade mig!! puss
    du jag inboxar dig lite..
  • Bina

Hoho - någon som har Robe och kan uttala sig om storleken?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna