• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Innerjoin skrev 2009-06-17 20:56:54 följande:
    Jag har den turkosa, om du menar den i frotté i samma mönster som Jane loves Terry tunic. Tycker den är helt normal i storlek.
    Har du även tunikan och kan jämföra dem? (det är för sent nu.. ordern är lagd)
  • Bina

Dagens:
    Grå pilgrimsdress med underklänning - vita spetssockar som sticker upp ur ett par NoaNoa vita gummiboots.. Nu lämna på dagis för midsommarfirande - i ösregn

• Bina
    silverspoon skrev 2009-06-18 09:57:14 följande:
    Bina - åh, vad fint!!! Får vi se en bild?! :):):)
    Har precis lämnat barn på förskolan - hemma en sväng - jodå jag får nog fota och lägga upp på bloggen om en stund
  • Bina

Jag tycker det är svårt att svara på enkäten men svarar efter dagsformen:

* Vilken är din absoluta favorit Molly?
    Helt dökär i min Full embroidered smock dress blue - så den får smälla högst.

* Vilken Molly anser du vara mest användbar?
    Alla koftorna i olika kvalitét och färg. Omöjligt att välja en enda.

* Vilken Molly önskar Du dig?
    Denna 2.bp.blogspot.com/_wGHwB8V2AC0/Sjh6xCRPbSI/AAAAAAAAAG4/1lmG_RNCb38/s320/%C3%B6nskemolly.jpg

* Vilken Molly ångrar du att du köpt?
    En virkad liten gul Mollyklänning med lila axelband - den satt som en smäck men jag hittade inte något att komplettera med att ha under.. blev för vulgo för bystiga-Bina.

• Bina

lägger till.. den gula klänningen var stickad - inte virkad.

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-18 10:13:04 följande:
    Vad tycker du om denna? Snygg eller ful? www.tradera.com/unik-odd-molly-grandmas-coat-... Inte min den här heller...
    Åh om den ändå hade haft en färgad rand till så hade jag sagt snygg - nu säger jag - sådär.. är nog mer förtjust i min mörkblå.
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-18 11:59:23 följande:
    Gud va fin du är! Glad midsommar!
    Tack snälla!
  • Bina
    silverspoon skrev 2009-06-18 13:22:24 följande:
    Bina - så himla snyggt!!! Jag förstår att jag MÅSTE ha en pilgrimdress - kastar mig vidare till Tradera!!! Hoppashoppas ...
    Nu har jag inte koll på vad du drar för storlek men jag vill minnas att jag såg några där.
  • Bina

Tjohooo - dansar glatt in och meddelar att jag fick napp på en av blusarna jag sökte i min blogg - dansar - dansar - dansar

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna