Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-07-06 19:18:11 följande:
    Jag hoppas på en längre tunn kofta som man kan ha över blusar på jobbet i höst.Inte tjock som grandmas och inte kort som knitarna.
    En liten kashmirkofta kanske? Kostar mucho men de håller ju i evigheter.
    Drömmer fortfarande om Art cashmere men är för snål (och hittar inte min storlek).

Oups - nu spammar jag igen
  • Puffig Pingla
    lillie skrev 2009-07-06 20:25:30 följande:
    Tack för svar på min fråga. Powerpuffpinglan, du skrev om Tenfolden att den kändes större i storlekarna i bomullsvarianten. Ser att du skriver att du är en rejäl 4:a. Får jag fråga vilken storlek du har i Tenfolden?
    Äger ingen Tenfold just nu men min tidigare var en.......  rejäl 4:a

Om jag köper en Tenfold strl 4 nu så kommer den sitta precis. Men de töjer sig ganska mycket. I alla fall bomullsversionen.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-06 21:01:30 följande:
    PPP eller har du sett nån ny från hösten som vi andra inte sett???
    Näääää - jag bara siar lite om framtiden. Känner på mig att de kommer klämma fram en alldeles, alldeles underbar kashmerekofta som jag kommer drömma om hela vintern för att jag är för snål.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-06 21:59:59 följande:
    Jag får hoppa det. Jag får lägga in kortet i frysen ett tag. Det är ju semester snart....Men lycka till och tack för att du ville kolla åt mig!
    Funkar inte att lägga det i frysen. Det får fötter och smyger ut och shoppar på natten. Iaf mitt
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-06 23:31:53 följande:
    Mabimao.. vad fanns i PK-huset? jag har en vän som skall dit en sväng i morgon.. hon sade att hit and run, biarritz och trosor fanns.. berätta pliiiiiiis
    När jag var där förra veckan hade de ju hur mycket som helst kvar. Kommer dock inte gå dit på ett tag eftersom jag vet att jag har nada självdiciplin.

Nu loggar jag ut nattinatti
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-07 10:51:18 följande:
    Jag kunde inte kommentera inne hos dig :(Den är ju så snygg att man bara dööööööör :)
    Jahapp, en grej till man vill ha alltså. *suckar*

Miss No Selfcontrol har nu lagt in en ny ännu suddigare dagens Pingla. Går bra det här . Både det faktum att jag lovat mig själv att aldrig lägga upp dagens outfit och att jag inte skulle ta sämre bild än igår.

Å andra sidan är jag en himla suddig personlighet
    http://parlorforpinglor.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna