Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-07 23:27:20 följande:
    jotack vi har tjatat om den i din blogg.. vad kostade den - fanns det fler - vilken storlek köpte du och framförallt - vi måste få se den på!
    Köpte en 3:a *sträcker på mig*. Den fanns för det facila priset 895kr. Den som nu är en smula matematisk kan räkna ut vad sjalen kostade.
  • Puffig Pingla

Sjalen, Angelina scarf, blev stencool till cashmerekoftan jag hade på mig idag.

Ska fila lite på min fotografering så jag kan lägga upp lite combos.
    Fick komplimang av butikschefen på Mathilde för min spoiler/pointelle-lösning.

• Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-07-07 23:49:16 följande:
    Hela min planering sprack ju nu när den uuunderbara spetsklänningen inte kommer förrän till vintern, och jag inte hittar nån Berrydress i strl 4 ( nån som sett om de har på Mathilde förresten? )Vad ska jag då ha när jag ska på bröllop i augusti?
    Mathilde hade ganska många Berrys kvar och de samarbetar med Nordic Designers på NK som oxå hade en hel del. (misstänker skarpt att det är samma ftg). Kolla med Mathilde.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-07 23:59:34 följande:
    Så om jag har 38-39 skulle jag allrså ta 38 menar du?Men om det bara finns stora kvar så går det ju inte. Ringer dit i morgon.Jag fick hem mitt andra par hasbeens härom veckan. Peeptoe high. Men jädrans vad skoskav de ger som inte går över. Mina flätade gav skav men det gick ju över. Vilka köpte du?
    Jag köpte peeptoe high. Ett litet tips: gå in dem med våta strumpor. Jag gick med våta strumpor i mina en timme innan jag började använda dem. Klockrent, har inte haft skav en enda gång. OBS! om man köper naturfärgade som jag måste de behandlas först (med tex olivolja).

Ja, du behöver gå till den lägre storleken i stöveln. De är ju fodrade så du behöver ingen sula
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna