-
Preciiiiiiis.Bina skrev 2009-07-10 12:04:07 följande:Pinglan.. ahaa de fortsatte uppdatera - du köpte höstens almost black!
-
Jopp, kan bara inte komma ihåg var. Det var iaf inte en svensk butik.Bina skrev 2009-07-10 12:11:01 följande:Pingla.. cashmerekoftorna har du inte sett på rea väl?
-
Länken till Ajabaja när de släpper....... (om de inte byter sida förstås)
-
När man tittar på bilden ser den ju f*bannat liten ut i ärmarna.One skrev 2009-07-10 12:43:27 följande:Står på juniform att Taradiddle dree är "liten i storleken". Betyder det att man ska gå upp i storlek eller ej?? Eller ska man inte lyssna på det som de säger? Står inget sådant hos de andra butikerna som börjat!Snabb hjälp önskas!Jag har oftast stl 2 men har lite kraftigare överarmar tydligen så ska jag köra på stl 3 då?
Juniform har tidigare kommit med uppgifter som stämmer ang storlekarna tycker jag så jag skulle nog lita på dem. -
Helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Back från Skåne. Låååååång seg E4:a.
Hunnit med att mordhota maken för att han drog förbi Borgeby Kids och de var stängda när vi åkte tillbaka.
Spanade även in Spirit på Väla och Fribergs på A6 men de hade inte ett skit.
Är helt slut och ser att ni skrivit jättemycket när jag varit på resande fot. Hittade inte dongeln när jag åkte så inget bloggande har det blivit heller.
Men jag har iaf varit hel-Molly hela helgen. (eller hel/halv eftersom jag inte har några nederdelar...................än).
-
Men ärligt Bina???? what's the problem? Jag släpade i alla fall med mig halva Mollyroben för två dagar i Skåne. Gick utmärktBina skrev 2009-07-12 20:22:06 följande:Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?
-
Tack freemind.
Trodde jag skulle komma hem med en massa Molly-klipp efter helgen men tiden gick mest åt att träffa gamla vänner och släktingar så shoppingen fick läggas till turerna längs motorvägen.
-
Kikar in.......Bina skrev 2009-07-12 22:59:32 följande:Nu är min semesterpackning färdig - eftersom jag inte har plus får ni snällt kika in hos mig:everydaymolly.blogspot.com/
Själv slängde jag ut kvällens outfit (varför ha dagens outfit när man kan slänga in en 23.05???) -
Mabimao: skoskavssvar åt dig i bloggen. Funkar tiptop.
(sorry för OT)
-
Då måste ni åka till Sandhamn. Stort OM-utbud nere i hamnen!!!Mamma2001 skrev 2009-07-12 23:27:09 följande:Och här är en som har både gårdagens och dagens molly-outfits kvar i kameran... Vet inte vem av alla jäkla kablar som hör till vilken kamera...! Jag får fråga maken imorgon helt enkelt och lägga upp det lite i efterhand Jag sitter här och gör en liten packningslista för 4 dagar borta -skratt! Och sedan sitter jag verkligen och håller mig för att inte klicka hem något nu "bara för att". Utan ska snällt försöka invänta och se vad sthlms skärgård har för OM utbud.