Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Stargirl skrev 2009-07-09 10:43:59 följande:
    Jag har alltid linne under. Det blir för mycket annars.
    Oh, vilken typ av linne? Kan du lägga upp bild i  din blogg? Linnet är ju så skönt så jag vill ju kunna ha det. Om jag fortsätter se ut såhär kommer de manliga kollegorna anmäla mig för sextrakasserier snart.
    Audrey Will skrev 2009-07-09 10:52:51 följande:
    ASG!Den här väntan på Höstkollektionen känns lite som politisk valvaka, spänningen är olidlig.. Kommer högerblocket vinna? / Kommer det finnas fjärilstunikor i både rose och powder?? Samma sak!*fixar fruktsmoothie till mig själv och pulversmoothie åt PPP*
    *Burp*
    Tackar Glossy!
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-09 11:09:20 följande:
    Menar du pointelle linnen eller pointelle tröjor? Jag har ett linne under pointelle tröjan för ringningen är så djup.
    Det här.

På min bild ser det ju helt ok ut men sen börjar det klättra neråt.
    Enda lösningen just nu är väl att sitta blickstilla på kontorsstolen. Det är jag redan proffs på
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-09 11:26:21 följande:
    Ja PPP, jag VET-jag ska stänga ner o gå ut o sola......... kan bara inte hålla mig ifrån så jag är uppdaterad! dessutom har jag bränt mig liiite på ryggen. trots spf 30.
    Det spöööööööööööööööööööööööööööööööregnar i Sthlm. SMHI varnar för översvämningar. NJUT!!
    Köp aloe vera och ha på ryggen. Suveränt!

El som när jag brände nederdelen av skinkorna (ja, jag hade bikinibyxor på mig) för två år sedan och det enda jag hade att tillgå som var någorlunda läkande var "estee lauder advanced night repair concentrate". 900-kronors koncentrat på skinkorna, det ni. Den leker man inte bort. Det blev en himla dyr semester.

Sorry för OT i tråden!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-09 13:06:30 följande:
    God morgon - gnuggar ögonen.. hade lite att ta igen och sitter här oklädd ... undrar vad som blir dagens molly.. (har ni varit uppe länge eller?)
    Japp, somliga av oss låtsasjobbar faktiskt. Och har valt dagens outfit.
  • Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-07-09 14:32:34 följande:
    Stopp och belägg, inga efterlysningar i tråden, då kan den stängas
    Fast man måste väl kunna efterslysa om det finns i någon butik. Däremot inte om någon vill sälja till en privat???
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-09 17:14:21 följande:
    Skit i det då ..
    Och det går bra för dig?

Ja, den är jättesöt.
    Men lite väl grå för mig. .......eller...... katten oxå! Så här blir det hela tiden. Först tycker man att njaaaaa, på nån annan kanske. Sen tre dagar senare är det ett måste i ens liv.

Tror jag ska börja samla på stenar i stället. Verkar enklare..... men svårare att välja... {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna