• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-05-26 21:22:09 följande:
    Hej hej! Har du kollat country-dreams? de har ju 15% rabatt också just nu! Prova vettja! Bina:tack för att du håller tummarna. det kan behövas. nåt annat som skulle behövas är mer pengar........betalade just räkningarna o är man hemmafru/lyxhustru/hemmamamma som sitter hela dagarna o webshoppar går "lönen" snabbt åt. Men en hood ska jag nog skrapa ihop pengar till iaf.
    Haha.. ja det håller jag med om - vi hade tre veckor vattkoppsbarn här så det var ett ganska stort minus på in-sidan denna månad, samtidigt som det gavs utrymme till mycket tid vid datorn och nätshopping *rodnar*

Klart du skall skrapa ihop till din hood
  • Bina

Innerjoin.. ja du är fånig de är ju underbara i kvallan och lukten *drömmer*

• Bina

Tjohoo nu har jag min andra 9th sweater hemma.. Matilde skickade så gärna så! men de hade tagit bort tagsen, knasigt väl? Dessutom var förpackningen i klenaste laget då det gått hål rakt in till tröjan.. den hade iofs klarat sig.

Jag borde nog ta och leta upp en mailadress och råda dem att packa annorlunda när de skickar.

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-05-27 17:00:43 följande:
    Tack Siabellon, är det någon mer som är av samma åsikt? Jag är ganska bred över ryggen och även "storkupad" så det kanske är kört med en 4 då? Hinner inte jaga och testa i någon butik och tänkte försöka hänga på Contry Dreams rea.
    Jag håller med i att modellen på Lovely knit inte är så stor.. och jag hade hemma en rosa men det såg inte vackert ut - däremot var den blå riktigt klädsam - så färgen gör absolut sitt till. (Tenfold knit har jag bara i ull och tycker även den är liten i modellen - har ingen i bomull och vågar inte uttala mig om denna säsongens)
  • Bina

Powerpuff.. är du en 3-4 på annat borde du kunna ha en Lovely knit 4.

• Bina
    Siabellon skrev 2009-05-28 14:20:12 följande:
    jag har handlat fr Country-Dreams innan nuvarande ägare tog över o då var det iaf inga problem. kommer ihåg att hon ringde hem en kväll och frågade om jag iaf ville ha en tröja jag skickat efter som skulle bli mycket senare i leverans än vad som först angetts. seriöst! nu har jag ingen aning om hur det funkar Sen måste jag bara säga: VARFÖR ÄR DET RABATT ÖVERALLT NÄr jag precis bestämt mig för en vitshoppingmånad!!!!!!!
    var är det rabatt? B-)
  • Bina
    Vintersjäl skrev 2009-05-28 23:14:04 följande:
    Undrar om någon vet ifall den här tunikan går att hitta någonstans? www.raderna.se/thumb.php... Tror att den är från 2008 års kollektion, eller kanske t.o.m 2007... Söker med ljus och lykta efter en likadan!
    brukar finnas på Tradera..
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-05-28 15:05:27 följande:
    Jag har beställt två plagg därifrån men de har aldrig kommit varken varor eller faktura. Så jag utgår ifrån att de bara struntat i min beställning. Har frågat efter båda varorna vid flera tillfällen men INGEN har svarat. Så jag bojkottar Country dreams. Borde kanske skriva en varning i TS?
    Mycket märkligt och tråkigt - har du fått orderbekräftelse?

Jag har fått leveranser snabbt och haft telefonkontakt för mäthjälp.. superhjälp! Men jag vet att de var utomlands och när de kom hem var de sjuka - men detta fanns meddelande om på första sidan i deras shop den perioden. (och nej jag är INTE sponsrad att säga detta)
  • Bina

Wohoo... jag köpte en pilgrim... hoppas den passar - skoj med en klassiker. Jag köpte mig en 4 continent stitch men känner inte helt att det är "Bina". Jag har såååå svårt att slita mig från älsklingarna även om det inte är lönt att de bara hänger där och är vackra. Hur gör ni andra? Lagrar eller rensar?

• Bina

Stargirl.. jaa såklart! Det är en bra måttstock.. *måste köpa fler garderober*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna